Hogy kell berakni a FIFA 10 be a kiegészítőket (pl. mezek, arcok, reklámtáblák stb. ) Creation Master 10 zel?
Creation Master 10-zel történő stadionimportálás menete a következő:
1. - Nyissátok meg a Creation Master 10-et
2. - Klikkeljetek az open/FIFA menüpontra (várjátok meg amíg a program végez az adott művelettel).Úgy tudjátok meg hogy végzett, hogy ki írja a bal alsó sarokba "Ready"
3. - Klikkeljetek a patch/load fülre. Majd bedob egy új ablakot a program és ott válasszátok ki az importálandó stadion patchet (.cmp állomány)
4. - Kattintsatok az import ikonra. Ezzel el is kezdi importálni a stadion patchet. (várjátok meg amíg végez az importálással a program. Ki fogja írni egy felugró ablakban hogy "Patch imported" itt nyomjatok ok-ot)
5. - Ezek után bezárja az importáló ablakot, s visszaugrik a kezdőoldalra.
6. - Nincs más dolgotok, klikkeljetek a file/save menüpontra. Várjátok meg amíg végez a program a mentéssel (ha végzett ki fogja írni a bal alsó sarokba hogy "Ready"). Ezzel el is mentettétek a projektet!
7. - Zárjátok be a Creation Master 10-et és élvezzétek az új stadiont a FIFA-ban!
Creation Master 10-zel történő cipőimportálás menete a következő:
1. - Nyissátok meg a CM10-et
2. - A cipő ikonra kattintsatok és ott adjatok hozzá egy új sémát. (Ezt a csillagozott lap ikonra kattintva tudjátok megtenni), majd nyomjatok ok-ot!
3. - A balra mutató nyílra kattintsatok ami az új üres séma alatt található (<--) nyíl ikon. Ezzel kezditek importálni a cipőt!
4. - Bdob egy újabb ablakot, abban keressétek meg az általatok választott cipő képét majd nyomjatok ok-ot!
5. - Elméletileg már a cipőnek bent kell lenni a Creation Master 10-ben! Ha a cipő képe melletti négyzetet bejelöliket akkor látjátok a cipőt 3D-s formában!
6. - Válasszátok ki azt a játékost amelyiknek a cipőt be szeretnétek importálni (Rooney fejére kattintsatok és ott tudojátok kiválasztani a játékost a legördülő választék listából)
7. - Minden létrehozott cipő kap egy ID számot. Ezt a számot kell megadnod a választott játékosod lapján a cipője képe mellet lévő ID nevezetű részbe!
8. - Ha beírtátok a létrehozott cipő ID-jét, entert nyomtok, akkor az új cipő képe máris megjelenik az adott játékos lapján.
9. - Ezek után klikkeljetek file/save menüpontra és ezzel el is mentettétek a munkát!
A Creastion Masster 10-zel történő mezimportálás menete a következő:
1. Nyissátok meg a CM10-et
2. A Barcelona logóra klikkelve fértek hozzá a csapatokhoz
3. Válasszátok ki a csapatot bal oldalt a választék listából
4. Kattintsatok a csapat "kits" fülére a mez importálásához
5. Ha a "kits" lapfülön vagytok akkor a mez képe alatt levő bal piros (<--) balra mutató nyílra kattintsatok (ezzel tudjátok beimportálni a kívánt mezt)
6. Ha rákattintotok a nyílra akkor feldob egy új ablakot amelyben keressétek meg azt a mezt, amelyet be kívántok importálni a FIFA-ba!
7. Utánna nyomj Ok-ot!
8. Ezután a File/save menüpontra klikkeljetek és ezzel a mozdulatsorral elmentettétek a munkátok és készen is vagytok a mez importálásával!
File Master 10-el történő arcimportálás menete a következő:
1. - Nyissátok meg a File Master 10-et
2. - Bal oldalon látjátok a Fifa 10 könyvtáratok. Ha rákattintotok 1X akkor megjelenik előtte egy + jel. Ha a jelre rákattintotok 1x az egér bal gombjával, akkor alatta további almappák jelennek meg (amiket tartalmaz). Ha itt jártok akkor már látnotok kell a "data" neveztű almappát. Ha rááltok a "data" mappára akkor megjelennek a tartalmai (a jobb oldali táblában tudjátok kezelni az almappák tartalmait). A kékes színnel jelölt almappák a "zdata" nevezetű almappák, amik a Fifa 10 szerkesztéséhez kellenek.
Példa az importáláshoz: Ha pl a "zdata_42.big" almappában akarsz lecserélni egy s23_s.to állományt akkor: Megnyitjátok a FM10-et, lenyitjátok a Fifa10 fő mappát, utánna a "data" nevezetű almappát nyissátok le, majd alatta megkeresitek a "zdata_42.big" almappát, ráálltok és a jobb oldali táblában megkeresitek az "s23_s.to" állományt ha van ilyen.(használhatjátok a kereséshez balról a 2. ikont. Ott csak beírjátok a keresendő állomány nevét és kiadja nektek hogy hol találjátok/melyik almappában. Ha nem kaptatok eredmény, akkor még nincs olyan nevezetű állomány). Amit kiír helyet (pl.:zdata_36) akkor arra a zdata almappára álljatok majd a piros lefelé mutató nyílra kattintsatok. Ha nem kaptatok eredményt, (ha nincs találatotok) akkor a patch által kért "zdata"-ba importáljátok be a patch-t! Ez esetben is kattintsatok a piros lefelé mutató import nyílra, ugyanis ezzel importáljátok be az adott patch-t a Fifa-ba. Ezek után bedob egy ablakot amiben ki tudjátok választani az általatok beimportálandó állományt. Itt válasszátok ki a beimportálandó patch-t (több részes patch esetén egyszerre csak egyet) nyomjatok ok-ot. (Ha van azonos nevű állomány, értelemszerűen írassátok felül) majd a bal oldali első ikon segítségével Re-generálhatjátok a Fifa-tok!
** Többrészes patch esetén az importálási műveletsort mindegyik résznél külön el kell végezni! **
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!