Szerintetek is nehezek a 2d-s GTA játékok?
Figyelt kérdés
A 3D játékokat könnyen átviszem, de az első háromban ritka agresszív rendőrök és ellenfelek vannak.2021. dec. 1. 22:32
1/2 anonim 



válasza:





Én a legtöbbször az irányítás nehézségei miatt haltam meg bennük, nem az ellenfelek miatt.
2/2 anonim 



válasza:





Szerintem a 2000-es évek első feléig volt egy olyan erős tendencia a játékokat illetően, hogy azzal növelték a beleölhető játékórák számát, hogy a játékok nehézségi fokát elég magasra tették. Szóval sok időt az vett el hogy egy kihívást sokszor újra és újra meg kellett próbálnod mire nagy nehezen sikerült. Szóval szerintem nem csak a 2D GTA-knál hanem általánosságban annak a korszaknak a játékainál figyelhető ez meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!