Miert nincs mar olyan ugyessegi jatek mint pl. a Prince of Persiak vagy a regi fajta Tomb Raiderek (ps1, ps2 korszak)?
Az uj Tomb Raidererek se rosszak, tetszenek a fejtorok meg a challenge tomb-ok de semmi ugyessegi nincs benne, csak egyszeru maszas.
Az Uncharted jatekoknal a lovoldozes a legelvezhetobb mert nagyon sokfelekeppen lehet az ellenfeleket megolni, de a maszas ugyszinten gyerekjatek.
Még annyi, hogy írtad hogy bejönnek a fejtörők a TR-ekben. A 2019-es Resident Evil 2-t nemrég próbáltam - ha bejön a horror környezet, ott vannak összetett feladatok.
Nem nehezek, de azért kell agyalgatni rajtuk, viszont cserébe néha frusztrálóak is tudnak lenni (nagy területet kell sokszor bejárni).
Kijatszottam az osszes jo Resident Evil jatekot (a kedvencem az eredeti 3, remake nagyon rossz volt)
Na mind1 az uj Tomb Raiderek szeretem a fejtoroket de sokat is kell maszni ami nem olyan nagy baj mert gyonyoruen nez ki a jatek es egy elmeny leereszkedni pl. barlangokba, de jo lenne egy kis ugyesegi is (nem csak kihivast keresek hanem azt is ahol az ugralas kihivast jelent).
Kevesebb az érdeklődés, na meg kevesebb pénzt tudsz lehúzni a népekről.
Egy nagyobb játék fejlesztése jelenleg simán 10-20-szor drágább, mint régen, de az emberek lélektani határa amit hajlandóak kiadni egy játékért ~60 eurónál áll (nintendo 70 eurós árait hagyjuk, azoknál mindig volt valami gond a fejben).
A nehézségi fokot meg elég nehéz belőni úgy hogy túlnyomó részt csak ügyességi részek vannak, akinek nincs akkora érzéke hozzá jó esetben ott hagyja, mellé még kap a cég egy kupac remek negatív értékelést és már nem is veszik.
Hat igen bar nem vagyok Star Wars fan a Jedi Fallen order elegge tetszett, csak sokat droppolja az fps-t (nalam legalabbis) es sokszor kedves Cal ur nem hajlando kapaszkodni.
A par hibajan kivul tenyleg jok a fejtorok es az ugyessegi reszek
Jah, végül is a kérdésedre is válaszolhatnék... Én biztos vagyok benne, azért, mert a nehézségük elriasztja a tömegeket... Imádtam kiskoromban a Tomb Raider játékokat, de emlékszem, hogy időröl-időre rendesen elakadtam bennük, frusztrált is elégé, aztán hosszas próbálkozás után feladtam. Ahogy én látom, a videójátékok közönsége kibővült és ezzel együtt változott is; több régi játék is (legalább is amiket én ismerek) a feladványok, meg a harcrendszer nehézségével apellált egy szűkebb rétegnek. Én azt tapasztalom, a mai játékokban kiemelt szerepet már a történet és a karakterek kapnak; és ezáltal tudnak bevonzani olyanokat is akik egy könnyedebb, filmszerű élményt szeretnének, illetve nem szeretnék az egész hétvégéjüket 1 feladvány / talány megoldásával tölteni, illetve a vért izzadni a főellenségek legyőzése során vagy a jétékstílusukat és stratégiáikat / taktikáikat tökéletesre csiszolni a túlélés érdekében...
- Annyi személyeset fűznék még hozzá, hogy személy szerint megértelek... Én is preferálom, amikor a játékoknak van 'mélysége', azaz összetett, nehéz, stb. Ugyanakkor azt is tapasztalom, néha frusztrál, amikor új játékkal játszok és túl magas szinten kezdtem el, és nem bírok továbbhaladni a történeti szálon a nehézség miatt... Nekem úgy tűnik, az optimális az az, amikor a nehézségi szint állítható, a feladványok pedig nehezek, de azok nincsenek a fő történeti szál útjában, hanem a nehezebbek a mellék küldetésekben vannak.
"Nekem úgy tűnik, az optimális az az, amikor a nehézségi szint állítható, a feladványok pedig nehezek, de azok nincsenek a fő történeti szál útjában, hanem a nehezebbek a mellék küldetésekben."
Mint az uj Tomb Raidererek. Igy is szeretem oket csak hianyzik az ugyessegi :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!