A Bloodborne ban van különösebb értelme a fejlődésnek? :) (a bossok lenyomásán kívül)
Már megjelenés óta megvan, azóta kitoltam a Nioh 1-2t is, és ott például ha visszamész egy régi helyszínre egy vágásból kinyírsz mindenkit.
És van staminájuk az ellenségeknek, főellenségeknek is.
Így most lett érdekes a kérdés,
lvl 245 vagyok, most a dlc résznél vagyok, de valahogy rohadt Op mindenki mint az elején.
És a főellenfeleknek nincs staminájuk, vagy kidodgeolok egy támadása alól, és a levegőbe rámfordul az ütése.
És nem fáradnak el.
Szóval itt nincs olyan mint a Nioh-k ban, vagy a Dark Souls 3 ban hogy ahogy fejlődsz, annyival könnyebb lesz?
Mert eddig csak azt látom hogy drágább minden.
Meg a harcrendszer, olyan lassan tölt életet a karakter hogy mire felállok megint leütnek, lassúak a mozdulatok.. :D
Ez így a Nioh 2 után eléggé fapados..
Igen, én élvezem azt hogy visszamegyek oda ahol rommá vertek, majd felfejlődve mindenkit lekaszabolok. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!