Dirt Rally 2.0-ában miért fullad le az autó néha akkor is, ha idejében ki van nyomva a kuplung?
Jellemzően akkor fordul elő, ha kicsúszok egy kanyarban, esetleg nekimegyek valaminek (még csak nem is durván). Idejében kinyomom a kuplungot még akkor, amikor a motor jár, és mégis lefullad egy kicsúszás után. Rosszul programozták volna le, vagy ez a való életben is jellemző a ralliautókra, van valami, amiről nem tudok esetleg?
Illetve a ralliautókat valóban úgy újra lehet indítani, hogy csak a gázt nyomjuk? A Richard Burns Rally-ban meg a Dirt Rally-ban igen. Ha a valóságban is, akkor miért?
Utolsó:
Nincs kizárva, bár ilyen esetben (számomra legalábbis) logikusabb lenne az, ha kap egy ilyen külső behatást, aminek nem örül a motor és ez a leállását okozza, akkor újra se induljon.
"
való életben nem indul el gázadásra semmi, ha lefullad, újra kell indítani"
Utcai autónál mindannyian tudjuk, hogy így van, ugyanakkor azért is érdekelt, mert egy raliautó sok szempontból más mint egy utcai, (pl többen lehet kuplung, illetve gázelvétel nélkül váltani, illetve egyenletesen nem lehet velük elindulni a szinteres kuplungjuk miatt, alsó fordulatszámtartományban alig mennek, stb...) és gyanakvásra adott okot az, hogy két szimulátorban is így van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!