Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Lol-ban ranked flexen miért...

Lol-ban ranked flexen miért lehetetlen climbolni?

Figyelt kérdés
Soloq-ban 2-esével mentem felfele a rankokat. 25 game-ből gold4 voltam. Ranked flexen meg 30+ game és hardstuckolok silver3-ban. Ha full premade-el megyek, ha egyedül semmin nem változtat. Nyerek 1 gamet aztán minimum 2 lose utánna.

2021. júl. 4. 08:50
 1/10 anonim válasza:
73%

Semmi ertelme a rankoknak lolban.


Annyi ember csinal mar masodik felhasznalot, hogy diamondosok keverednek silverrel, platinum golddal, meg minden mindennel.


Silvertol masterig szinte nincs kulonbseg.


A masik meg hogy csak azt hiszed, hogy te iranyitod a climb-ot. Azt hiszed van ilyen hogy climb, holott csak egy szimpla algoritmus van a matchmakingben amit ha megfigyelsz, minel tobbet jatszol annal magasabb lesz a rangod - persze ha nem vagy egy total hulye, eleg atlagos jatekosnak lenni.


Es ez nem attol van, mert te a skilljeid miatt climbolsz.


Ez az egesz egy nagy business, semmi mas.

2021. júl. 4. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
86%

Az online játékokban az a biznisz, hogy függővé tegyék a játékosokat. Az offline játékoknál ez annyira nem játszik, azt kifizeted, megkapod, és általában ennyi profitra is számít a készítő. (hacsak nem lootboxos a rendszere)


Az online játékok a lelkedet akarják. És persze hogy folyamatosan fizess értük. Akkor is, ha "ingyenes" a játék, mint a lol, mert akkor meg mindig ott van annak a lehetősége, hogy majd talán egyszer fizetsz. Vagy ahogy én annó megfigyeltem, ennek ott az az oldala is, hogy játékostársat biztosítsanak annak, aki viszont fizet a játékért (skinek stb). Tehát legyen elég játékos, hogy legyen kivel játszania, és ő ne unja meg. De ezernyi okot is fel lehet még sorolni, miért éri meg az online játék készítőinek elérnie ezt a függőséget a játékosaiban.


Tehát bent kell tartaniuk téged.


Nekem eddig rengeteg online játékkal volt dolgom, szinte mindre ez a jellemző, nem csak a lolra.


Engem most legújabban a WoW vágott pofán ezzel. Ott havidíj is van ráadásul, tehát tényleg érdekeltek abban hogy függővé tegyék azt, aki függővé tehető. Folyamatos eventek, időhöz kötött tartalom, hosszadalmas fejlődés, de általában a farmoltatás útján érik el ezt. Észre sem veszed, és fizetsz azért, hogy tulajdonképpen dolgozhass.


Régen rengeteget loloztam.

Mára persze letettem. Ez borzasztóan nehéz volt nekem, mindig vissza-vissza tértem hozzá, de hát érthető, addiktív az egész.

Ezt az addikciót a szerencsejátékoktól nézte el a Riot. Ha belegondolsz, minden egyes meccs egy szerencsejáték. Ahogy fent is írták, (NAGYON jól) nem túl sokat nyúlhatsz bele abba, mi fog történni. Logikusan számolva kb 10% a szereped egy meccsben, amennyit beletehetsz. Ott van 5 ember az enemyben, 4 másik melletted, te egy ember vagy a 10-ből. A legnagyobb challengeres playerek is "coin flip"-nek nevezik az egész nevetséges rendszert. Mert így is alakul. Feldobsz egy érmét, aztán vagy nyersz, vagy vesztesz. Vagy melléd kerül aki érti a dolgát vagy nem.


Na most ha a szerencsejáték Zrt. is bevezetne egy ranked rendszert, még látványosabb lenne az addikció amit kelt.


Régen én rengeteget elmélkedtem, hogyan is lehetne megoldani ezt a ranked dolgot úgy, hogy valamennyire igazságos legyen.


Tehát ugye rögtön jön az ötlet, mi lenne ha a vesztes csapat játékosai is kapnának LP-t, ha jól játszottak. Tehát ha ott vagy 20-2-ben, 500 farmmal, totál S-t játszol, életed meccse, de kilép egy játékostársad, a másik 3 feedel, hát mit tehetnél? Ha a rendszer VALÓBAN azt pontozná amit tudsz, bizony ennek a meccsnek plusszosnak kellene lennie neked. De nem azt pontozza. A szerencsét pontozza.


Végül arra a belátásra jutottam, hogy valahol azért a Riotnak sem érdeke, hogy minden egyes játékos olyan rangon álljon, amit valóban érdemel, amit valóban tud, amire a skillje képes. Ez rövid úton ahhoz vezetne, hogy túl sok Challengeres játékos lenne, és "elinflálná" azt a bizonyos ranglétra tetejét. Így nem lenne értelme a nagy (dollár milliókat hozó) lol championshipeknek, a nagy lol sztárok éltetésének, annak a fene nagy megkülönböztetésnek az irányukba.


Abba egyébként belegondoltatok már, miért változik meg a játék kb havonta? Miért van az hogy mindig bejön egy új hős, más itemek, térképváltoztatás, NERF, BUFF, karakter képességek alakítgatása, csak azért, hogy felborítsa a balanceot?

Mondhatnátok hogy azért, mert a változatosság gyönyörködtet, hogy ne legyen unalmas, ne unjanak bele a játékosok, és társaik.

Én viszont - a legtöbb haverommal egyetemben - néha azért úgy érzem, hogy kb 10 év lol után ott vagyunk, hogy alig érünk valamit a játékban (sokszor kikapunk). A WoW-ról például ugyan ez nem mondható el. Ott ha egyszer tapasztalt leszel, az meglátszik. Eligazodsz, erőssé válhatsz, segíthetsz másoknak, tehát érted. A megszerzett tudásodat kamatoztathatod kb mindig.


A LoL nem ilyen. Ott folyamatosan "kihúzzák a lábad alól a Skillt" tehát mielőtt még megszoknád, kitanulnád, alkalmazkodnál, tapasztalatot szereznél, megerősödnél, már haszontalan lesz a tudásod mert az adott hős kapott 2 nerfet és a tápláléklánc aljára került. Vagy bejött 1 új hős ami kb 2 gombbal veri le a 6 éves tapasztalatodat az adott hőssel.


Van egy másik elméletem is ezzel a drog játékkal kapcsolatban.

Belegondoltatok már, hogy lehetséges, hogy a rendszer konkrétan akadályoz titeket az előrejutásban? Ezt úgy kell elképzelni hogy a rendszer téged kb platinum közepére szán, aztán onnan te el nem mozdulsz, ha a fejed tetejére állsz is. Előbb-utóbb úgyis mindig ott fogsz kikötni.

"ennyit ér a skilled" mondhatnád.

De kérdem én, (és ezen tényleg gondolkodjon el aki szerint ez nincs így) - miért is a Riot mondja meg, mikor mennyi LP-t ad, vagy von le egy-egy győzelem és defeat esetén? Miért nincsen meghatározva egy standard érték? Hogy tehát mindentől függetlenül, BÁRHOL legyél a ranglistán, 1 win = +20 LP, 1 defeat = -10 LP. És kész. De ez persze nincs így. Ha feljebb jutsz, mint ahova szán téged, 1 win 12 LP, 1 lose 24 LP ?? Na ugye. Kezd összeállni a kép.

De most már ide nem szeretném behozni azt a sokak által természetesen teljesen véletlenül és alaptalanul szajkózott jelenséget, hogy "hozzám valahogy direkt kerülnek a rossz játékosok".


A LoL egy addiktív méreg. Minden játékos feladata hogy rájöjjön, mennyit érdemes rászánnia az idejéből, és az idegrendszeréből.

Nem csoda, hogy annyi profi játékos (köztük vizicsacsi is) azt mondta hogy oké ez neki így elég is volt.

2021. júl. 4. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%

Le kell fosni milyen a rankod, vagy nyersz vagy vesztesz e. Én úgy játszom, hogy felmegyek topra, midre és ha megnyerem a lanet, akkor nyertem a játékot, és nekem már onnantól mindegy mi lesz a kimenetele. Botra imádok legjobban menni tristanaval, de support nem létezik. Minden alkalommal kérem, hogy tankot hozzanak, azért is csak azt a fos luxot teszik be, igniteal, aki végig mögöttem áll, miközben az enemy tank supp engem folyamatosan püföl, ráadásul az enemy adcnek közelébe se jutok soha. És még engem fikáznak utána. Vagy amikor szarik a jungler a feladatra, és elrohan 7 8 percnél is az ellenfél falához hogy megöljön valakit. Persze soha nem éri utol őket, közben meg mindenki újraéled, kinyírják, és mennek belopni a sárkányt ami ingyenes lett volna.


Ha megnyerted a sávod, akkor az egy nyertes játék.

2021. júl. 6. 05:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

Mert flexen teljesen vegyes minden, nekem mindig vagy sokkal rosszabb az enemy team, vagy sokkal jobb. Értelmetlen az egész, rosszabb mint a blind pick.

#3 Mert Lux egy jó supp és agresszív. Tristana pedig szintén az, és az elején kell büntetni vele. Ha ráugrasz lv2-3 az adc-re, miután a Lux elkapta, vagy elflashel, vagy meghal.

2021. júl. 6. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
4es ahhoz a luxot így kellene használniuk. És attól hogy cczi az adct, 2v1 meg fogok halni mert 99 százalékban mögöttem állnak ahelyett hogy tankolná a dmgt, ezért kérek tank supportot mindig.
2021. júl. 6. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

flexben is lehet climbolni termeszetesen, de ott altalaban nem climbolni akarnak az emberek hanem csak jatszogatnak benabb/jobb haverjaikkal

de hat nincs mese climb csak win bol lesz szoval ha full premade vagy akkor nem lehet arra fogni a lose t h a random gyerek eltrollkodta, mert midnenkit ismersz, max csak szarul jatszik.

Egyszeruen le kell hozni a gameket 5v5 ben, silverben nem tudnak jatszani az emberek szoval ha megtanulsz farmolni es kihozod a laned 0/0 ra akkor wineltel mert a core item sokkal kesobb lesz meg a masiknak

de a matchmaking valoban egy teljes fos halmaz, haverommal duo zok p4 ben es barhogy nyerjuk a lanet egy csomoszor lose mert team intel, ha elmegyunk solozni akkor valamiert sokkal tobbet nyerunk meg meg ugyis h akar nem is mi carryzunk szoval erthetetlen szamomra

2021. júl. 9. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Könnyű ezt mondani, ha van az embernek 4 haverja akik loloznak. Egyedül próbálkozz!!
2021. júl. 9. 23:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim válasza:
A diasok keverednek silverrel LOL mire van a smurf queue basszatokmeg. Mikor gold2ben vagyok mar diasokkal jatszom silverben, mikor d4 lettem master-gm. Nem is jatszhatsz silveredekkel smurfoles kozben. Oda dob igen de high elosokkal jatszol mar
2021. júl. 16. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Felfogom lőni a riot székházát mint a csávó azt a mecsetet a videóban.

Egyszerűen gyomor forgató amit az emberrel csinál ez a rendszer.

Mind megfog dögleni. Rohadtul ólommal lesznak kibélelve.

2021. júl. 20. 17:42
 10/10 anonim válasza:
chill ha jol jatszol kijutsz
2021. júl. 20. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!