Project cars 2-őt vagy az Assetto Corsa-t éri meg jobban megvenni?
A cél amire kellene az nem más,mint hogy a haverokkal Multizzunk benne.
Meg nem tudom, hogy multiban melyiknél lehet még botokat is hozzá adni. Erre a felhasználásra melyik lenne a jobb?
Játszani mindenképp Assetto Corsa, bár AI-t nem tudtok betenni, de őszintén nem is kell! Ingyen lehet moddolni minden félével, legyen az pálya, skin, autó és még ti is tudtuk viszonylag egyszerűen akár hozzá rakni saját skint, ha érdekelne ilyen titeket PC2-őt még csak moddolni sem lehet, tehát egyből a végtelenség tárháza megszűnt, míg AC-t bármikor megmoddolhatjátok valami újjal így mindig aktuálissá tehetitek! Ezen kívül drift is van benne, meg drag, ha ez számít, valamint ma már bele lehet irgalmatlan hosszú utakat rakni. Ha mindig is álmodtál például arról, hogy Tokyo utcáin egy a város felett lévő autópályán mintha csak Halálos iramban lenne, vagy Amcsiba stb. durrogtassatok Nissan-t vagy bármi jó autót, akkor az a ti játékotok, meg úgy egyébként is (és ez még singleplayerben is egy jó móka ai ellen is). Igazából nincs érv a PC2 mellett gyakorlatilag semmi. Pláne hogy az AC még fizikára is sokkal jobb!
Ha veszitek mindenképp az Assetto Corsa Ultimate Edition nevű csomagot vegyétek, mert abban minden DLC benne van és van olyan mod, ami igényli is. Ehhez jön az ingyen (is lite verzióban) beszerezhető és folyamatosan frissülő Content Manager, ami egy külső indító az alap indító helyett. Sokkal többet tud, ha soha nem láttátok az alap felületet akkor ne is lássátok jobban jártok, ezt használjátok mindenképp! Ehhez jön a Custom Shader Patch, amiben rengeteg extrát be lehet állítani, olyat, ami a játékban alapból soha sem volt, vagy nem úgy, esetleg abszolúte extra, valamint az extra időjárás effektekre rásegítő SOL mod. Lehet ez így elsőre macerás lehet és annak hangzik, de nem lesz az, majd ha megtanuljátok, van sok-sok tutorial a YT-on, nem fogtok elveszni.
UI:Ha a fizetős Content Manager-t veszitek meg, akkor lesz benne egy "mod kezelő". Ez annyit tesz, hogy ha nem akartok véglegesen bemodolni valamit, csak tesztelni utána törölni, akkor ezt használva csak ideiglenesen be lehet rakni modot, amit utána úgy vesz ki, hogy minden alapra visszaáll. Ha nem fizetős CM-et használtok, akkor a JSGME nevű program ajánlott. Ezt elhelyezed a játék főmappájában és utána elindítod, megkérdi mi legyen a mappa neve, ahová az ideiglenes modok mennek. Ha ez megvan megjelenik a mappa. Ide úgy kell berakni a modot, hogy először létrehozol egy mappát a mod nevével, amit szabadon megadhatsz! Ha ez megvan belemész és ez utána ugyan olyan fájlmappa szerkezetet kell létrehozni, mint ami a valós játékot tükrözi. Tehát alapból úgy épül fel a játék, hogy Content mappa és itt a két legtöbbször használt almappa a Cars és a Tracks. Ha ezzel a módszerrel moddolsz, akkor ugyan így a modról elnevezett mappán belülre ugyan ezt a szerkezetet kell létrehoznod, mint amit ott látsz (ha épp a letöltött mod nem eleve így lenne). Természetesen mint mondtam ez csak akkor kell, ha ideiglenes modot használnátok, vagy nem szeretnétek, hogy szétrúgjon esetleg valamit és "szemeteljen", vagy csak teszteltek, esetleg vissza szeretnétek majd alapra állítani, ha ezen kívül fixen használt modokat akartok nyugodtan enélkül a játék alap mappáiba mehet a telepítés!
Videó a fent említett halálos iramban feeling kollekcióról:
Én nagyon nem szeretem, de mégis az AC-t ajánlanám. Viszont kérdés, hogy a haverokkal mennyire vagytok gyakorlott vezetők, van-e kormányotok vagy legalább egy jó kontrolleretek. Sokan mondják, hogy ők tökéletesen (sőt, JOBBAN) irányítják az AC-t billentyűzettel, de ez kamu. Próbáljon meg valaki a C9 Sauberrel egyetlen kört menni a Nordschleifén billentyűzettel...
Ilyen szempontból a PR2 kezdő-barátabb, szinte Need for Speed szintre le lehet butítani az irányítást. De persze szimulációban meg sem közelíti az AC-t.
2-es
Ezzel egyetértek, billentyűzettel valóban nehéz, viszont ha beállítod, hogy egérrel kormányzol, akkor már nagyszerű. Csak be kell kapcsolni az ABS+TC és tökéletes élményt tud nyújtani, persze nyilván függ, hogy milyen kocsival, mert hát azért van pár bivaly gép, bár az őszintét megvallva az 1300 lóerős Lotus 98T is szépen megy vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!