Mai játékok többségében miért nincs manual save?
Figyelt kérdés
Még a doomban is lehetett bármikor menteni. A mai játékok többségében miért nem lehet?2021. márc. 22. 19:18
2/4 anonim válasza:
Szerintem azért, főleg azokban a típusú játékokban, amikben sok múlik a döntéseiden, mert pl. ha rosszul döntesz, a döntésed negatívan befolyásolja a játékot, akkor simán visszatöltenél egy korábbi mentést, és máshogy döntenél.Egyébként szerintem azért is, mert rájöhettek a fejlesztők arra, hogy így sokkal játékosbarátabb, hogy nem kell állandóan manuálisan mentegetni.Főleg egy nehezebb játékban, ahol percenként meg kell ismételni ezt a procedúrát.
3/4 anonim 



válasza:





A legtöbb játék multiplatform, egyszerűen sok játéknál nincs elég gomb a kontrolleren, hogy legyen egy dedikált quick save és quick load gomb. Egyes műfajoknál a tisztességes irányításhoz sincs elég gomb a kontrolleren. Menüből menteni pedig eléggé meg tudja akasztani a játékmenetet és kizökkenteni a játékost.
Persze lehet a game design része is, ahogy a második írja, de csak emlékezz vissza, például a Kingdom Come: Deliverance esetében mennyire lehurrogták a fejlesztőket, hogy nem volt triviális a mentési rendszer.
4/4 anonim 



válasza:





Olyan könnyűek ezek a cső játékok, hogy nincsen rá szükség. Openworld játékokban meg még mindig van (gta5, metro exodus, far cry széria...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!