Mi foglal 120 GB-ba a Red Dead Redemption 2 c. játékban, mennyire hosszú a sztorimód illetve melléküldetések, mi adja ki ezt az orbitális méretet?
Mint minden játékban, az irgalmatlan méretű tömörítetlen textúrák, videók, zenék, hangok. Maga a játék nem foglalna sok helyet. Programozó barátom mondta, hogy rendes tömörítéssel felére-harmadára lehetne csökkenteni a játékok méretét. Pl. a Sine Mora nevű játék, amin ő is dolgozott, eredetileg 3,5 GB-ot foglalt, tömörített változatban csak 765-öt!
Akkor miért nem tömörítenek a fejlesztők? Plusz munka, sok pénz. Ennyi.
A sok idióta kocajátékos meg osztja az észt, hogy egy 500 GB-os háttértár mindenkinek elég kell, hogy legyen, meg minek játszol egyszerre 10 játékkal, stb.
#2 vagyok.
#1 +++++ Annyira imádom, mikor azt mondják "jajaja egy 500-as SSD elég, minek több"
Nekem 250-es SSD játék nélkül van a rendszernek, és a HDD-m majdnem tele van, pedig tényleg csak azok a játékok vannak telepítve, amikkel szoktam is játszani. (torrentek+fényképezőgépről/telefonról mentett dolgok össz 70 GB kb, minden más játék) De ebből a használható ~800 gigából csak 60 a WoT, 90 a BF1, 30 a BF4 és 60 az R6S, és kb. 45 az agyonmodolt Garry's Mod. Tehát 5(!!!!!), nagyjából rendszeresen játszott játékom foglal együtt csak közel 300 gigát.
Ugyan ez a helyzet azoknál is...
Az új codokba legalább megadják azt a lehetôséget hogy olyan content packeket amik nem kellenek,letörölhe
tsz úgy hogy játék nagyrésze még játszható,de mondjuk nincs hozzáférésed a campaignhoz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!