Szerintetek mi lehet annak az oka, hogy míg pl. a 90-es években a játékoknak külön készítettek reklámokat, pl. Barbie-knak, most már egyáltalán nincs ilyen?
Ennyire nem lenne kereslet ma már az ilyen játékokra, hogy külön reklámot készítsenek neki?
Emlékszem gyerekként a reggeli gyerekműsorok között mindig tele voltak ilyen-olyan játékok reklámjaival. Ma meg már ilyennel nem találkozom.
Más is észrevette ezt?
Nincs is rá szükség, illetve nem ezek a játékok vannak már középpontban.
A Lego szerintem azért nem készít, mert vannak számítógépes játékaik, filmjeik, illetve már felnőtt néhány generáció, amik oda voltak a legókért. Én nem szerettem nagyon legózni, de ha ajándékozni kellene kisgyereknek, első sorban erre assziociálnék.
Ma már inkább a számítógépes játékok azok amik a piacot uralják.
Pfff.
Az itteni YouTube napi 226szor játszotta azt a marha idegesítő karácsonyi legó reklámot amelyikben énekelnek.
Van továbbra is, azzal a különbséggel, hogy a reklámozó kémkedik utánad, így direkt célzottan akar neled eladni kávét/életbiztosítást/ruhát/autót stb.
Ez nem igaz.
Az öcsém folyton gyerek csatornákat néz és ott csak játék reklámok vannak.
Egyrészt: Van, de nem olyan mint régen.
Másrészt: Már másfajta (másolat) játékok is próbálnak betörni, azok is reklamozzák, nyilván megoszlik az egy reklámra jutó idő.
Harmadrészt: Igen,igazak a fent említettek is: Inkább a virtuális játékok korszaka van mostmár.
Ja, meg az emberi kreativitás elvesztése + a lustaság az amitől nehezebb észrevenni. Láthatod: A Milka is 6 mp. énekkel próbálkozik (mondjuk nem is lehet átugrani, ebben látok stratégiát), de az a 6mp se túl telített.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!