Mi értelme volt, hogy a GTA 3-ban ha felborult az autó, akkor felrobbant?
Amikor kiadták a GTA 3-at,akkor eleve nagy gépigényűnek számított az akkori gépekhez képest. 2 okból robbant fel az autó:
1. Mert ha sokáig játszol vele, akkor felgyülnek a felborult autók, és úton útfélen ott lenne a sok autó.
2. Mert, hogy ne terhelje nagyon a gépeket, könnyebb volt felrobbannia, és ezáltal elfelejteni az autókat, ezzel memóriát megtakarítva.
De persze a játék automatikusan "felejt", ha arrébb mész egy utcával, ott hagysz 2 autót, és visszamész ugyanoda, akkor már semmi sincs ott, a 2 autót elfelejtette.
Csakhogy a felrobbant autók nem tűntek el automatikusan, a roncs ugyanúgy ott maradt, így annak amit mondasz nem sok értelme van.
Ez inkább azért volt, mert a filmekben is mindig felrobbant a felboruló autó, és igyekezett a játék hasonló élményt nyújtani.
#3
Ez igaz azokra az autókra is, ami nem robban fel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!