A Vanilla WoW-ban nagyon nehéz volt a fejlődés? Csak kevesek érhették el a max szintet?
És a Burning Crusade-ben hogy volt ez? Berakták a játékba Outland-et, de csak keveseknek volt lehetősége, hogy tényleg eljussanak ide, mert sokan el se érték azt a szintet?
Azt tudom pl, hogy az új WoW-okban a fejlődés és a küldetések amolyan szükséges rossz és mindenki csak túl akar lenni rajta, az igazi játék a max szinten kezdődik. Ezért is csökkentették most vissza a max szintet 120-ról 60-ra.
De a Vanillában ez máshogy volt
Dehogy is, ez butaság.
Bárki el tudta érni a max szintet akinek elég ideje volt rá.
Igen, volt sok olyan játékbeli mechanizmus ami nehezítette a fejlődést, de ettől még simán fel lehetett fejlődni.
"És a Burning Crusade-ben hogy volt ez? Berakták a játékba Outland-et, de csak keveseknek volt lehetősége, hogy tényleg eljussanak ide, mert sokan el se érték azt a szintet?"
Ennek semmi értelme.
A Vanilla és a BC megjelenése között volt 3 év. Ennyi idő alatt röhögve felhúzhatott bárki egy karit 60-ra, sőt többet is. Aztán bejött a BC, onnan csak 10+ szintet kellett felfejlődni, ha a régi karakterével folytatta a játékos.
#2
Igen, de ha valaki a BC idején kezdte a játékot?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!