Tudom nagyon ostoba kérdés, de hogyan kell aknakeresőzni?
Nekem valahogyan ez totál kimaradt.
Valaki el tudná magyarázni? (A google keresésekből nem jöttem rá..)





De ott a súgóban is
A szám a körülötte lévő aknak száma. Ha tobbet megnyit, akkor szerencséd van, aztan ha nagy mezo jon ki, sarkain tudod nezni meg haladni eszerinr..










Az én életemből is kimaradt, nyugi. Gyerekként csak nyomkodtam ott össze-vissza. :D
Végül a matektanárnőm magyarázta el. :D
Egy mezőt feltárni kattintással lehet. Ha egy mező feltárult, és mellette akna található, akkor annak darabszámát egy számmal fogja jelezni (egy mező mellett értelemszerűen maximum 8 akna lehet). Ha a játékos aknamentes környezetű mezőre kattint, akkor az adott mezőhöz oldal- és sarokhatárosan csatlakozó (aknamentes) mezők mindegyike feltárul, valamint az így feltáruló aknamentes "szigettel" szomszédos mezők is feltárulnak.
Az első kattintáskor (a játék indításakor) minden esetben aknamentes mezőt tárunk fel, a következő lépéstől kezdve azonban a feltáruló számok ismeretében, logikai úton, illetve időnként szerencsével tudunk továbbhaladni. A program folyamatosan jelzi a még megjelöletlen aknák számát, illetve az eltelt időt. A játék célja: teljesíteni a táblát a lehető legrövidebb idő alatt. Ha aknára kattintunk, az adott mező "felrobban", tehát a játék véget ér, s az adott menetet elvesztettük. Győzelemmel kizárólag abban az esetben fejeződik be a játék, ha felfedtünk minden olyan mezőt, amely alatt nincs akna. A győzelem elérése nem függ attól, hogy hány aknát jelöltünk meg zászlóval vagy kérdőjellel, illetve hogy használtuk-e egyáltalán ezeket a segítségeket
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!