Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Szerintetek mennyi idő kell...

Szerintetek mennyi idő kell még , hogy egy jàték grafikàjàt nem lehet egyáltalàn megkülömböztetni a valósàgtól ? Én 25 évre tippelek.

Figyelt kérdés
2020. jún. 18. 23:24
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Műfajfüggő. Racing simekben már ma is lehet olyan képeket lőni, ahol elgondolkozol, valódi-e.
2020. jún. 19. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
20%
Remélem, soha. A játék maradjon játék.
2020. jún. 19. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

Már van ilyen:


[link]


[link]


nyilván ez még messze van egy valós játéktól de létezik


A generáció végén szerintem már lesz ilyen szintű játék , főleg sony vagy micro exkluzívok között.

2020. jún. 19. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
következő generáció végén*
2020. jún. 19. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 pappgr ***** válasza:

Ha:

-Egy keveset feljődik a vr, hogy teljes test input legyen, és több érzékszevesz output

-Vajós idejű fizika, és globális világírás ray tracing olcsó lesz


Nincsen vagyon messze, 5-10 év múlva minimum rajongó szintű tech elérhető lesz.

2020. jún. 19. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

"fotórealisztikus grafika útjában azonban egy sokkal nagyobb akadály is áll, mint a megfelelő technológia hiánya. Shawn Layden, aki 2019-ig vezette a Sony belsős stúdióit, nemrég a The Last of Us Part II-val kapcsolatban beszélt arról, hogy a mai AAA videojátékok üzleti modellje „egyszerűen nem fenntartható.” Szerinte a következő generáció során nem lehet majd egyszerűen csak a számok megsokszorozásával fenntartani a növekedést, mert „a legtöbb AAA játék fejlesztési költsége ma már 80 és 150 millió dollár között mozog” (és ebbe a marketinges kiadásokat még nem számolták bele), a fejlesztési idejük pedig már öt év körül van. Layden megnyilvánulása több szempontból is érdekes, ő például úgy gondolja, hogy érdemesebb lenne rövidebb, körülbelül 15 órás egyszemélyes játékokat készíteni. Mások pedig ezt az okfejtését látva aggodalmukat fejezték ki, hogy a nagy videojátékos cégek ezzel a kifogással akarják majd áttörni a nagyon régóta fenntartott, 60 dolláros árhatárt. Számunkra viszont itt most azért fontos a szakember kijelentése, mert arra hívja fel a figyelmet, hogy a fotórealisztikus grafika megvalósítása vélhetően olyan felfoghatatlanul sok időbe és pénzbe fog kerülni, hogy egyszerűen nem lesz olyan cég, amelynek megérné majd erre törekedni. Ha a Sony játékai már most 4-5 évig készülnek (a TLOUP2 összerakásához 6 év kellett), akkor vajon meddig kell majd várni egy fotórealisztikus játékra?


Ezek a grafikával kapcsolatos problémák elég nyilvánvalóak, de abba talán nem olyan sokan gondoltak bele, hogy a játékmenet sem igazán kívánja a realizmust. Nemrég a The Last of Us első részéről készült értekezésemben fejtettem ki, hogy a 2013-as játék egyik legnagyobb erőssége az, hogy milyen földhözragadt és életszerű nem csak a története, hanem a játékmenete is. Azonban azt is hozzátettem, hogy a játék „realizmusa relatív”, tehát csak azért érződik realisztikusnak, mert más játékok kevésbé azok. De ha a végső célhoz, tehát a valósággal összetéveszthető életszerűséghez viszonyítjuk, akkor rádöbbenünk, hogy még a The Last of Us játékmenete is nagyon messze van a végállomástól.

2020. júl. 3. 23:00

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!