A stratégiai és verekedős játékok hogy szorultak ki úgy a játékok közül? Egy vagy két ilyen fajta híres játékot kivéve eléggé kevesen játszanak velük a lövöldözős, MMO, MOBA játékokhoz viszonyítva. Miért?
"Mert multi"
Nem értem. A lövöldözős, MOBA és MMO játékok még inkább multi függőek.
"ami ha nem megy, kezded előről és előről,"
De a többi játék nem pont ugyanilyen?
"mint egy adott szituációban reagálni a helyzetre, sokkal nagyobb sikerélményt nyújt."
A verekedős és stratégiai játékokban is villámgyorsan kell reagálj a helyzetekre.
A több skill alatt azt értettem, hogy a verekedős és stratégiai játékok sokkal inkább skill függők, mert mindenki tiszta lappal kezd és nem befolyásolja annyira a jobb fegyver, a jobb gear vagy ha valamelyik karakter op.
Igen, a lövöldözős, MMO, stb-re értettem, hogy mert multi, nem vagyok otthon a verekedős játékok világában, de nem nagyon tudok olyat mondani, amit sokan játszanak és multi.
De hogy konkrét példát mondjak akkor:
WoW - Egy hatalmas közösség, ahol rengeteg embert megismerhetsz, csinálhatsz vele 1000 dolgot, a klánok megkövetelik a ts/discord használatot, sokkal közvetlenebb kapcsolatot teremt, mint egy chaten írkálni.
CS:GO - Itt is alapvető (kéne legyen) a kommunikáció, hogy 4 emberrel 30-50+ percig egy csapatként tudj összedolgozni, stratégiát dolgozz ki stb, és ha nem jön be, nincs reset gomb arra a meccsre, kezdheted előről de úgyse lesz 2 meccsed ugyan olyan.
A skillt pedig én is arra értettem, hogy szerintem pedig ezekhez a játékokhoz kell több skill, de ez csak az én véleményem, és az is, hogy én miért prefarálom jobban az ilyen játékokat. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!