Miért van a legtöbb CS:GO meccs végén comeback?
Mondok egy példát.
14:6-ra állunk, és ahelyett, hogy nyernénk 2 kört és vége, ahelyett az enemy hoz még 4-5 kört, de olyan is van, hogy egyenlít. Ez 1 meccsből 8-an megfigyelhető. Mindegy, hogy mi comeback-elünk vagy az enemy.
Több veszített kör után egyre több kezdőpénzt kap a vesztes csapat. Ahelyett, hogy le lennének szorítva a pisztoly-SMG körüli összegre, a végére már be tudnak vásárolni az erősebb fegyverekből, amivel jobb eredményt hozhatnak. Ha pedig sikerül a kör nekik, akkor megmarad az erős fegyver és már vehetik a többi kiegészítőt is, ezzel kiegyenlítődnek az esélyek és elkezdhetik nyerni a köröket.
Mondjuk azt már én is megfigyeltem, hogy ha egy csapat egy körre áll a nyeréstől, a játék mintha hajlítaná a szabályokat és a vesztes csapatnak adna nagyobb találati arányt vagy nyerési esélyt. Rengeteg olyan helyzet van, hogy végig rossz egy csapat és egyértelműen vesztésre áll, de az utolsó kört a nyerés előtt pont elveszti a vezető csapat.
Mintha a játék attól védené magát, hogy az elvert csapat tagjainak demotiváló legyen a vesztés, és emiatt ne játsszanak többet. Így kicsit csal a javukra. Bár aki ennyi csaló, smurf meg toxikus játékos mellett még kitart a játékban, az is valami.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!