Szerintetek haldoklik az MMORPG műfaj?





Nem mondanám haldoklásnak, csak másfajta MMO-k készülnek, a mai játékosoknak az azonnali élmények a fontosak, felszínesebbek, mint a "hőskorban", amikor keményen meg kellett dolgozni mindenért a játékban.
Régi WoW pl, amikor szenvedés volt összekaparni akár a 40-es mountra is a 100 goldot, vagy LineAge 2, ahol még az alapmateriálok receptjeit is a mobokból kellett kiütni, a jó itemek drop esélye 0.0002% körül volt pl. Vagy a régi Aion, a ritka alapanyagok és fluxok összeszedésével... mind mind sok idő, sok játékóra, amire már nincs meg a játékosállományban a türelem a Dota, Fortnite, és egyéb csodák mellett, amik azonnali sikerélményhez juttatják a játékost. A mai MMO-k többsége is ilyen irányba ment el, de ez nem az jeleteni, hogy haldoklik a műfaj, mivel ha azt nézzük, szinte minden játék amit online játszol, az MMO. Mindben van valamilyen fejlődés, a karaktered fejlesztése akár új és új fegyverekkel, perkekkel egy shooterben, akár dungeonban bossokból nyert felszereléssel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!