Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Van manapság olyasmi hangulatú...

Van manapság olyasmi hangulatú FPS játék, mint a Half Life, Duke Nukem 3d, Doom, Unreal?

Figyelt kérdés
Azaz ahol fantázia-világokban, idegen bolygón vagy scifi környezetben kell haladni, lehetőleg alien lények ellen küzdeni, nem csak emberek ellen, mint a mai játékok 99% -ában. Ma minden FPS játék katonás, realisztikus, multiplayer orientált, és hiába a csoda technika, alapvetően unalmasak és földhözragadtak.

2019. szept. 8. 22:38
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
77%

Nincs igazán, ez a baj. Manapság van a Call of Vérpistike, vannak a klónjai, és ez minden. Alig akad egy-két újítani próbáló játék. Sajnos már a Doom is eléggé rókabőr kezd lenni.

Ezért játszom inkább a régi játékokkal: van hangulatuk, nem egy sokadik unalmas lerágott csont az egész.

2019. szept. 8. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Hát ez az. Régen teljesen be tudtak szívni ezek a játékok, szerettem belefeledkezni az atmoszférájukba hetekre, hónapokra, akár újra is játszottam őket, ma meg 1000x gyorsabb hardveren, lassan fotorealisztikus grafikával, mindent tudó engine -ekkel sem képesek összehozni egy olyat, ami 10 perc után is lekötne. Semmi eredeti fantázia, semmi ötlet, csak arról szólnak a játékok, hogy minél nagyobb felbontású textúrák legyenek, több poligon, jobb frémrét, meg még olyanabb fegyverek, mint az igazi, de engem ezek pont nem érdekelnek. Nem katonának készülök, csak szórakozni vágyom és elmerülni szeretnék egy játékban.
2019. szept. 9. 00:43
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Serious Sam BFE, Prey új része, igaz nem feltétlen ürlényes stb, de a Bioshock játékok sem épp megszokott helyszineken játszódnak.
2019. szept. 9. 02:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
79%

Régebbiek azért is jobbak voltak, mert volt hozzájuk kismillió pályaszerkesztő, ahol a rajongók új pályákat, új missziókat csinálhattak (amik sok esetben jobbak voltak a gyáriaknál), úgyhogy iszonyú sok tartalommal bővült fel az alapjáték.

A mai játékokról ez az, ami nem mondható el. Ha mégis van valamiféle pályaszerkesztő hozzá, minimum Szász Marcinak kell lenned hozzá, hogy akár csak egy kis pályát is összehozz. Rengeteg játékhoz csináltam sok pluszpályát, viszont sok modern játék pályaszerkesztőivel képtelenség boldogulni, mert hót kínai az egész, egy kukkot nem ért belőle az ember. Hozzá se tudtam nyúlni, mert nem vagyok se node, se vertex, se tag, se tid, se hülye nem vagyok, nekem magyar beszél jól.

2019. szept. 9. 02:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:

A Prey első részét végigjátszottam, az kimondottan tetszett, szép grafikája és eredeti hangulata, sztorija volt, fura ötletekkel. A másodikat még nem próbáltam.


Jaja, a community created content éveken át képes életben tartani egy jól sikerült játékot. Anno én is szerkesztettem kisebb saját pályákat Doom2 -höz, Quake -hez, de kitanultam a Duke Nukem -nek az igen jól sikerült saját editorát is, ahol 1st person módban is lehetett editálni a map -eket, sokkal kényelmesebben és intuitívabban, mint az akkori Doom szerkesztőkkel.


Ma azért lettek ilyen komplikáltak az editorok, mert nagyon általánosak az engine -ek, pl. egy Unreal motorral már majdnem minden létező játékot meg lehet valósítani. Valódi 3D modelleket használnak a pályák, nem szektorokat meg brush -okat, mint régen, és az interakciós lehetőségek is végtelenül összetettek. Megértem, hogy erre halad a világ, mert minden egyre szofisztikáltabbá válik, csak azt nem értem, miért kezd ezzel fordítottan arányosan lecsökkenni a fejlesztői kreativitás.

2019. szept. 9. 02:58
 6/12 anonim ***** válasza:
17%
Az az érdekes,hogy rengeteg modern játékhoz tudtak embernek való pályaszerkesztőt készíteni, pl. Red Alert 2. Bőven modernnek számít már, és a pályaszerkesztőjét kemény 10 perc volt megérteni.
2019. szept. 9. 03:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Azért a Red Alert más kategória pálya-komplexitás tekintetében, mint egy FPS. Az lényegépen egy 2D grid, amire csak le kell rakosgatni az előre definiált pályaelemeket, entitásokat, és azokat ilyen-olyan propertykkel ellátni. Egy komplex 3D tér felépítése, textúrázása, fények, effektek beállítása és az interakciók szerkesztése elég alaposan meg tud bonyolítani egy editort.
2019. szept. 9. 03:28
 8/12 anonim ***** válasza:
82%

A Red Alert 2 már háromdimenziós. Az első része még valóban csak pályaelemek rakosgatásából állt. A 2-nek például ez volt az egyik nagy újítása: a háromdés környezet.

És igen: ahhoz is csináltam elég sok pályát (pl. a falumat megmodelleztem, a Miskolci Egyetemet stb.)

2019. szept. 9. 03:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
78%
Shadow Warrior (2013) és folytatása lehet tetszene, igaz nem idegen lények, hanem démonok az ellenfelek, de a retro FPS-ek rajongói általában kedvelik.
2019. szept. 9. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
49%

Az a baj hogy már rengeteg téma lerágott csont, én azon csodálkozom hogy meg valakit érdekel egy újabb Cod vagy Pubg klón.

Es változnak az idők.

Toltam mind a fent említett jatekokat, de ma már nem kötne le. Ahogy joforman egyetlen single játék se tud.

Ezert multizok inkább, mert egy másik játékos mindig nagyobb kihívás mint egy agyondicsert Ai.

2019. szept. 9. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!