A GTA játékoknak miért visszafelé fejlődik a grafikai fizikája?
Elmondom érthetőbben: hiába maxolják ki a grafikát, nagy felbontású, éles, részletes modellekkel, ha a fizikai része a dolognak rosszabb mint valaha.
Pl. már 2002-ben az első 3D-s GTA (GTA 3) esetében is meg tudták oldani, hogy az emberek testrészei nagy erejű hatásnál (robbanás, erős fegyverrel lövés stb.) lerepüljenek, itt viszont az V-nél hiába kap valaki hatalmas fizikai hatást (pl. közvetlenül mellette robban fel egy autó, rakéta lövés elkapja telibe, helikopter rotor megnyesi stb.), mégsem lehet a modelleket "feldarabolni", bármi történjék is egyben marad mint egy rongybábu.
A másik ilyen ami talán még zavaróbb az az autóknál ugyanez. Nehezen tudom elképzelni hogy ne lenne megvalósítható mai technikával, hogy ha mondjuk egy limuzint felparkolnak a sínekre, és telibe kapja a tehervonat, akkor ne törjön ketté. Felrobban meg leesnek róla a kerekek, ajtók, motorháztető stb. meg minden ilyen, de a fő törzs bármi legyen is egyben marad, ami nevetségessé teszi az egészet.
Ezek szándékosan/lustaságból vannak így, vagy tényleg nem tart ott az animáció, hogy ez megvalósítható legyen?
4-ben törött rendesen.
Simán megoldható, de szándékos, hogy ilyen.
2013-ban jött ki az öt, így még éppen elment az xbox 36
na elküldtem a felét.
szóval ps3 és xbox360 volt még, és azok ezt bírták el
Köszönöm a válaszokat!
#4: De a játék amúgy is 18-as besorolású, plusz mint mondtam korábbi részeknél simán voltak benne ilyenek...
Az autó kettétörés szerintem nagyon sok bugot hozna, főleg néhány küldetésnél. Nincs értelme extra munkát adni maguknak, ha egyszer mindenkinek elég a külső törések.
A test szakadás meg ahogy említették fent, nem a besorolás számít, az sosem érdekelt senkit. Ha viszont csak 1 nagyobb országban betiltják emiatt, már nem érte meg nekik az egész.
egyébként én most játszottam újra a Vice City-t múlt héten és nagy testszakadások ott se voltak
assault rifle/sniper rifle headshotnál leloccsan az ember feje meg nagy ritkán leszakad az emberek lába, de ennyi, nem volt olyan testdarabolás mint mondjuk a Severance-ban
Szándékos , lásd rdr2 ben szinte teljesen el lehet pusztítani az embereket/állatokat (az állatokat ráadásul csontig el is rohadnak) de az első részében is látványosak voltak a lövések nyomai.
Az járművek mondjuk szerintem a gta 4 ben látottaknál ne törjenek jobban mert akkor 100 méterenként kéne újat keresnem:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!