Tudnátok olyan JÓ filmet mondani, amiben egyetlen női szereplő sincs?
Nem tudok érveket? Csak a PP évtizedekkel megelőzte korát, a hangulat fokozása, a jellemábrázolás a karakterek összeválogatása és a megfelelő színészekkel a színjátszásból kihozható érték maximalizálása, a mitikus kamerakezelés az a hihetetlen operatőri munka ami ott ment. Odessai lépcsősoros jelent csak egy a sok közül. Egyszerűen az egész képi világ a korhoz mérten hihetetlenül letisztul felületek ami a tökéletes beállításoknak és fényeknek volt köszönhető, amit akkor és ott ráadásul természetes napfénnyel oldottak meg.
Egyébiránt nem helyezem magamat sem az ízlésemet másoké fölé, csak annyit hagy engedjek meg magamnak, hogy ha valaki kijelenti, hogy mégpedig a vicces zs kategóriás vigjáték a filmművészet csúcsa és hasonlók, akkor esetleg közöljem vele, hogy azon filmek filmművészeti értéke sosem lesz fogató egy M-hez vagy egy Salohoz vagy Tokió történethez, vagy Nader és Sirinhez vagy Le passéhoz, vagy Európához vagy Taxidermiához, Torinói ló stb. csak, hogy maikat is mondjak.
A Holdról meg nem oktattam ki senkit, csak próbáltam a kérdésre válaszolni, hogy olyan film ahol a nők nem jelennek meg, bár ami azt illeti nem emlékeztem teljesen a filmre, noha jó szándékból írtam, tőled a személyeskedésen kívül mást nem vártam ezen a téren sem.
A kortárs rendezők? Ebben a hozzászólásban felsorolt filmek rendezői közül kettő valamint egy kortárs amerikai, de ott rokon a család és nem szeretném megemlíteni.
Lehet egy film filmtörténeti mérföldkő, újíthatott rengeteget, sokat adhatott a filmművészethez, csakhogy ezeket az eszközöket mára már tökéletesítették és sok jobb és élvezhetőbb filmeket gyártottak mint a Patyomkin páncélos. Ezt a filmet írkálni mindenhova és nyáladzani, hogy ennél jobb film nincs iszonyatos sznobság.
Nem a Hold-ról oktattál ki másokat, hanem például az Apokalipszis most-ról (hozzáteszem, hogy nem is azt a jelenetet írtad, ami miatt tényleg nem felel meg a kritériumoknak) és ezek után hoztad fel a Holdat, ami ugyancsak nem idevaló film.
Kizárásos alapon, Tarr Béláról és Pálfy Györgyről beszélsz, és az, hogy Tarr Béla mit mond, számomra iszonyúan nem releváns, mivel a filmjei gyakorlatilag nézhetetlenek és itt megint feljön az, hogy iszonyatos sznobnak kell lenni ahhoz, hogy szeresd a filmjeit.
Érzengős? Könnyen manipulálható? Csak magamat tudom idézni, elképesztően ostoba vagy.
A generációd viszont egy vicc, ami az illeti az enyém is, ez nem mérce.
Izé.... Én igazából annak is örültem, hogy mindketten segíteni próbáltatok, még ha egy-egy film nem is felelt meg olyannak, amilyet kértem. Nem tört össze a világ, szóval ne veszekedjetek, értelmetlen. :)
Természetesen a többi hozzászólónak is köszönöm a válaszát! Jöhet még film másoktól is!
Ez nem veszekedés csak vannak akiknek valami nem adatott meg, és persz nem is tesznek érte, aztán amikor ezzel szembesülnek még lusták is egyszerűségükben.
Ez megy mindig. Egyébként My dinner with André tán abban sincs nő Ice station zebra, A dolog (eredeti) , A nagy szökés (1963) vannak jók.
Valaki írta az 1984-et, az teljesen rossz példa. Van benne nöi föszereplö is, és romantika is, és meghatározó a film lényege szempontjából.
Amúgy nekem a Kutyaszorítóban jut eszembe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!