Hogyan válik pénzzé egy kereskedelmi csatorna műsorára kitűzött sorozat? Pl. Hawaii 5. 0
Vannak műsorsávok, amik közül az ún. főműsoridőben a legdrágább a másodpercdíj (a médiatörvény szerint ez ma tévék esetében 18:30 és 21:30 perc közötti időszak).
A kereskedelmi tévék ebbe a műsorsávba rakják az olyan műsorokat, amelyektől a legnagyobb nézettséget várják, mivel minél többen nézik ilyenkor a tévét, annál többen látják a reklámokat is, amikből a kertévék élnek, pontosabban az eladott reklámidők díjaiból.
Emiatt van az, hogy rengeteg középszerű, vagy kifejezetten alacsony színvonalú, nagy népszerűségre számítható műsorok találhatóak ebben az időszakban a tévék műsorain (pl. valóságshowk, tucat-sorozatok), mert általában az ilyeneknek van a legnagyobb nézettségi indexe. A tévék részéről ez abszolút tudatos módszer, hiszen nyilvánvaló, hogy egy művészettörténeti előadás nem generálna nézettséget, ellenben két dugó celeb igen.
A pénz beszél, és mindig csend van, amikor meghal az aranyhal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!