Miért nélkülöztek ennyire minden kreativitást a Barátok köztben, amikor ki kellett írni valakit?
A távozók döntő többsége a következő módokon távozott:
- halál
- vidékre/külföldre költözés
Miért? Adná magát válaszként egy interjú ( [link] részlete, Kalamár Tamás szerint azért küldték a távozókat messzi városokba, mert ha közel élnének, gyakrabban visszajönnének Pestre.
Szerintem ez hülyeség. Mégis miért kéne akár csak Ócsáról Pestre jönniük, pláne meglátogatni a Mátyás király teret? De ugyanez igaz, ha csak egy kerülettel arrébb költöztetették volna a távozókat.
Sőt, akár meg is hagyhatták volna a házban a távozó színészt. 2000 körül volt egy idősebb, vörös hajú kutyatulajdonos nő, aki ott élt, és alig volt jelenete, abszolút mellékszereplő volt. Ugyanúgy lakhatott volna ott akárki más is tovább, anélkül, hogy újra feltűnt volna.
Szerintem furcsább lenne, ha csak "elfeledkeznének" hirtelen egy karakterről, és többé már nem mutatnák. Olyan befejezetlenként hatna. Halállal, költözéssel viszont kap a szála egyfajta lezárást, ami nem vet fel kérdéseket a nézőben.
Az meg, hogy messzire költöznek, ésszerű döntés. Minden karakternek van ott vagy családtagja, vagy barátja. Ha közel lennének, gyakran meglátogatnák őket. Szerintem logikus a cikkben lévő magyarázat.
Kreatívnak pedig az sem kreatív, amit te írtál, hogy csak simán ne mutassák többet a karaktert. Nem is nagyon jut eszembe olyan kreatív gondolat, amivel ki lehetne írni egy szereplőt a halálon, költözésen kívül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!