Mi értelme annak, hogy az Amazon, a Netflix stb. mindig homályos számokat adnak közre a nézettségről?
Oké, hogy marketing meg minden, de hogyan meri a Netflix azt mondani, hogy az a film/sorozat, amelyikből 2 (kettő) percet megnézett valaki, az ugyanannyit ér, mintha végnézte volna az egészet?
De még ha el is fogadjuk a „hivatalos” számokat, ha elosztjuk a millió perceket – ezek olyan jól néznek ki, gondolják a marketingesek, millió percek – az előfizetésekkel, akkor bizony nem valami fényes adatok jönnek ki, még a toplistájuk első helyén szereplő sorazatra is az jön ki, hogy bizony a többség egyáltalán nem nézte végig.
Vagy csak az számít, hogy engem nézzenek, mert addig sem nézik a többi szolgáltatót?
De hiszen át sem vertek, ugyanis a kiadott közleményben benne van, hogy azt is beleszámolták, amikor csak 2 percre kattintottak rá az emberek. Hidd el, a Netflixnek megvannak az adataik arra is, hogy hányan nézték végig. Csak most épp egy olyan adatba futottál bele, ami nem konkrétan ezt tartalmazta vagy nem csak ezt tartalmazta.
Az is lehet egy iránymutató adat nekik, hogy hányan kattintanak rá egy adott filmre, hiába nyomják ki sokan és az is lehet iránymutató, hogy hányan nézték meg. Csak más-más szempontból.
„Hidd el, a Netflixnek megvannak az adataik arra is, hogy hányan nézték végig.”
Pedig ez lenne a legfontosabb, de nem adják ki.
„Csak most épp egy olyan adatba futottál bele, ami nem konkrétan ezt tartalmazta vagy nem csak ezt tartalmazta.”
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!