Ez lehetséges lenne a Netflixen?
Figyelt kérdés
Reggeltem, aztán vagy 2 hónap után lemondtam, mert nem néztük.
Jó, le volt szarva, a profilomban az van, hogy törölték, van lehetőség az előfizetés újraindítására.
Erre most nézem, hogy ugyan úgy megy ez a szar.
Most akkor hogy?
2020. nov. 21. 18:40
1/2 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az előfizetés úgy működik, hogy mindig előre kifizeted a következő hónapot. Ha le is mondtad, a fizetési fordulónapig még él az előfizetés és elérhető a tartalom. Azaz ha nem telt el az utolsó fizetés óta még 30 nap, akkor normális amit látsz, a már kifizetett napokban még használható a szolgáltatás, csak te nem éltél a lehetőséggel.
2/2 A kérdező kommentje:
Már tiszta.
Az én kártyámmal lett fizetve, ezt nem tudtam.
2020. nov. 21. 18:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!