Kezdőoldal » Szórakozás » Egyéb kérdések » Rossz a kártyám?

Rossz a kártyám?

Figyelt kérdés

Ezt a hibaüzenetet kapom ha aktiválni szeretném online:

Kérjük, ellenőrizze az alábbiakat:

a megadott a telefonszámra nem lehetséges az aktiválás!

Ma csináltattam és akkor írtunk szerződést. Amikor megírtuk a papírt azt mondta a hölgy, hogy ha újraindítom a telót a kártyával jó lesz. Azóta semmi :/ Független! Pinkodot kér de hálózat nincs



2017. dec. 5. 20:24
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!