Csak szerintem felháborító a Cinema City online jegyvásárlós reklámja?
Figyelt kérdés
2014. jún. 27. 21:20
3/6 anonim válasza:
Igazán leírhattad volna hány másodpercnél háborodtál fel, mert unalmas volt végignézni. Unalmasnak találtam, felháborítónak nem. Na de majd a többiek hátha felzúdúlnak!
4/6 anonim válasza:
Nem felháborító, csak ugyanolyan hazug baromság, mint a reklámok nagy része. Szélsőségesen negatív illetve pozitív módon mutat be egy helyzetet és úgy állítja be, mintha ehhez a reklámozott terméknek köze lenne, illetve a termék/szolgáltatás többet változtatna az életeden, mint amennyit a valóságban tesz. Ha hisztis pitsa a barátnőd, a budai Várat is kibérelheted neki mozizásra (természetesen online), akkor is húzni fogja a száját ;)
5/6 anonim válasza:
Szerintem az aláfestő zene a felháborító...moziban dolgozom de golyót tudnék ereszteni a fejembe minden egyes alkalommal, amikor meghallom.
6/6 anonim válasza:
@kockanyúl: miért hazug baromság? nyilván szélsőséges esetet mutat be, mint kb. minden reklám, mert a figyelemfelkeltés a célja, de ha belegondolsz, tényleg időt spórolsz, ha így veszed meg, mert nem kell min. fél órával előtte átvenned a lefoglalt jegyedet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!