Kezdőoldal » Szórakozás » Egyéb kérdések » Hogyan egykerekezzek a motorral?

Hogyan egykerekezzek a motorral?

Figyelt kérdés
Sziasztok van egy Kawasaki KX80-om 6 sebességes és szeretnék vele egykerekezni úgy ,hogy csak egy kicsit emeljem meg ,csak félek hogy elesek . Hogyan csináljam ,hogy biztos legyek benne ,hogy nem borulok fel?

2014. jún. 9. 13:00
1 2
 1/11 anonim válasza:

Döntsd el: motorozni akarsz vagy kaszkadör akarsz lenni?!

Azok a motorok amikkel ilyen "mutatványokat csinálnak speciális átalakításon mentek át, speciális felszereltséggel. Arról nem is beszélve, mire megtanulta amit látványosan csinál, hányszor törte össze magát is és a motorját is....

Hidd el, nem azzal lehet "villogni" hogy "balettozol" a motoroddal, hanem hogy szabályosan és ötven évet balesetmentesen legurulsz hogy nem törtél össze sem motort, sem embert. Ez a valami, csak ez nem olyan "látványos" mint az egy kerekezés. Élvezd a motorozást és ne keresd a szélsőségeket.

2014. jún. 10. 06:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Jó de mondjuk ,apukám kemény 25 éve vezet meg motorozik és tud egykerekezni az én mocimmal is meg driftelni is vele .
2014. jún. 12. 19:38
 3/11 anonim válasza:

Kérdezd meg tőle hányszor törte össze magát és azzal a motorral amivel egy kerekezett hány évig használta?

Vannak emberek akik helyből szaltót csinálnak előrre-hátra,

de nem így közlekednek az utcán. Azok a "nem mindennapi" képességek bizonyos helyen és időben és bizonyos alkalmakkor használhatók.

Ha apukád ilyen "tudással" rendelkezik miért nem kéred meg hogy tanítson meg rá téged is?!

2014. jún. 13. 06:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Leehet ,hogy hihetetlen ,már kérdeztem tőle ,voltak kis esései de sose törte magát össze és nem nagyn használta a motort ,kb. 3 éve vette és csak párszor ment el vele ugrálni ugratókon ,most kaptam meg mert régebben nem volt még nekem való . Utcán nem is megyek vele ,mert verseny motor ,csak réten lehet vele menni vagy cross pályán
2014. jún. 13. 23:16
 5/11 anonim válasza:
Ha te is örökölted az ő rugalmasságát, egyensúly érzékét, neked is menni fog. Általában az ilyen exrém késztetés azoknak jut az eszükbe, akikben motoszkál valami képesség is az adott tevékenységre. Vigyázz hogy ne kelljen egy életen át szenvedned a próbálkozások miatti sérüléseket. Mindig legyen rajtad védő felszerelés! Sok sikert a gyakorláshoz.
2014. jún. 16. 05:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Hát igen ,mindenki azt mondja hogy tiszta apja ez a gyerek... Védőruhám igaz még nincs ,de csak egy picit próbálom megemelni a motort kuplung használatával.Előtte ,persze megyek pár kört hogy szokjam és ne ilyedjek meg meghuzni a féket ha akármi elsülne
2014. jún. 18. 13:28
 7/11 anonim válasza:

A védő ruha KÖTELEZŐ!

El sem tudod képzelni milyen komoly maradandó sérülést lehet szerezni a nem megfelelő ruhában motorozással.

Álló helyzetben is eldőlhet a gép és alá szorulhat a lábad, vagy megégeti a kipufogó. Nem lehet könnyelműen venni ezeket

Hiába húzod a féket ha nem úgy fogsz esni a motorral ahogyan te gondolod. A váratlan eseményekből lesznek a nem kívánt bajok.

A motorral való esést TANULNI kell!

Ezt most nem részletezem, de kérdezzél meg bár kit a motorosok közül, esett e már motorral? És minden úgy történt e ahogyan előre kiszámította?

Védő ruha nélkül ne próbálj motorozni. Egyszer még hálás leszel hogy erősködöm ebben a dologban.

2014. jún. 19. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
Tudom hogy kötelező ,de kb 70-80 kg a motor szóval ,hogy eldőljön vagy nem az nem kérdés mert ugy döntögetem ahogy akarom mivel könnyű
2014. jún. 22. 23:06
 9/11 anonim válasza:
A te tested, a te motorod, azt csinálsz amit akarsz vele.
2014. jún. 24. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim válasza:

Először is kesztyű, cross bukósisak, protektoros mellény!

Cross sisak azért kell, mert annak nagyobb a látószöge, és ha kerekezel, akkor lásd az utat.


Nagyon lennt nem tudod tartani, mert a motor szenvedni fog és te is, előre fog húzni és lerakja az elejét...


Előszőr 1be próbálkozz kuplung nélkül...tapasztald ki a gázt, hogy hol ugrik a legjobban, nekem is kx 80-an van, nem gyorsgázkar hanem sima...hirtelen ráhúzol egyet, felkapja az elejét, kicsit behúzod a kuplungot, és úgy húzogatod neki a gázt, mivel kuplung nélkül em lehet olyan finoman fennttartani az elejét, picit behúzod és húzogatod neki.


Ha már jobban meg , és ki akarod kapni 2-be vagy 3-ba, akkor behúzod a kuplungot, húzol neki egy gázfröccsöt hogy felpörögjön és mielőtt lemenne a fordulat egyszerre húzol neki egy gáázt és kiengeded a kuplungot!

(Ezt ne csináld 1-be mert hanyatt fog dobni)


Ajánlom, hogy mezőn próbálgasd, mert ha elesel, akkor az sem neked, sme a motornak nem fog fájni, és ha földesen megtanulsz, mivel ott nehezebb , úton már sokkal könyebb lesz. :)

2014. aug. 5. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!