Kezdőoldal » Szórakozás » Egyéb kérdések » Miért csak wifiről megy a...

Miért csak wifiről megy a viberem? Vodafone-nál vagyok,1gigás net, nem értem.

Figyelt kérdés
2014. jan. 18. 14:44
 1/8 anonim ***** válasza:

Ez egyszerű: mert nem engedi kicselezni magát a szolgáltatód, úgyhogy korlátozzák.


Itt egy másfél éves cikk:


[link]

2014. jan. 18. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Erről hallottam, de ez már másfél éves. Ilyen cikket nem találsz még egyet, ami az elmúlt egy hónapban lett összehozva.. Ez már nincs! Valahogy biztos korlátozzák, de nem teljeskörűen!
2014. jan. 18. 15:00
 3/8 anonim ***** válasza:
Milyen csomagod van? A Vodafone honlapján valószínűleg vannak részletes adatok, szerződési feltételek (ÁSZF) - ott is le lesz írva.
2014. jan. 18. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
vitamax premium perc&net...
2014. jan. 18. 19:53
 5/8 anonim ***** válasza:

Az általános szerződési feltételek (ÁSZF) 1. számú mellékletének 119. oldaláról:


"A VitaMAX Prémium Perc&Net tarifához járó Bónusz Net felhasználhatósága


...


A Bónusz Netben foglalt belföldi adatforgalom esetén a mobil eszközökre letölthető alkalmazásokon (Skype, MSN, Viber, WhatsApp, stb.) keresztül használt, internet alapú hang/video - hívások indítása - és kliens szoftver függvényében a szöveges chat üzenetek küldése - nem engedélyezett."


[link]


Ezen belül lakossági, a legördülő menüből kiválasztod a jelenleg hatályost és utána megjelenő linken el tudod olvasni magadnak is.


Egyszerűen letiltják ezeknek a használatát, hogy ne romoljon az üzletük. Ezt az aláírásoddal elfogadtad amikor szerződtél - mert ugye senki sem olvassa végig az összes oldalát az összes feltételnek amíg valami ilyenbe nem ütközik.

2014. jan. 18. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszod, ez valami egészen hihetetlen... Természetesen megértem a Vodafone álláspontját, meg azt is, hogy sunyi módon belefogalmazzák az apróbetűs részben, de hogy külön rákérdezek a telefonvásárlásakor az értékesítő kollegánál és egyértelműen azt mondja, hogy működni fog, na az már felháborító és nem az értékesítő hölgy, hanem maga a vodafone részéről, hiszen ez az ő hibájuk, hogy még a saját alkalmazottjuk sem tud erről semmit! Írtam Nekik is egy e-mail-t, melyben részletesen kifejtem a mérhetetlen elégedetlenségemet, amire válaszként valószínűleg a szerződéssel fognak hivatkozni, de akkor is jobb lesz a lelkivilágomnak.

Annyira nem értek ehhez, hiába keresem de van olyan tarifacsomag egyáltalán a voda-nál, ahol használni tudom a viber-t? Mert akkor átállnék, ne kelljen már ezért függetlenítenem a telefont és új sim kártyát vennem egy másik szolgáltatónál... Vlszeg erre megy ki a játék, de ez ilyenkor ésszerűbb lenne...


Egyébként köszönöm segítséged!

2014. jan. 18. 21:02
 7/8 A kérdező kommentje:
Illetve ha jól értem, akkor ha külön mobilinternetre fizetek, akkor használhatom a vibert?
2014. jan. 18. 21:04
 8/8 A kérdező kommentje:

MEGVAN A MEGFEJTÉS...


Csak úgy tudod használni mobilneten(wifin kívül) a viber-t a vodafone-nál (vagy a hasonló internet alapú kommunikációs alkalmazásokat), ha megveszed a ZsebNet 1000-et (tehát nem elég az 500mb) és ez mellé megveszed a PluszAdat 1GB-ot (tehát itt sem elég az 500 mb).


Szóval ahhoz, hogy tudd használni mobilnetről a vibert a vodafone-nál, ki kell fizetned havi (2490+1500) 3990 HUF-ot, mert különben minden más opciónál korlátozva vagy épp teljesen tiltva van. Szerintetek ez milyen ha nem felháborító és gusztustalan egyben?

2014. jan. 18. 21:46

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!