Melyik a legjobb karakter a Lineage II-ben?
és azon belül?:D
Am az ember íjász sztem azaz offon íjászpartykkal jártunk mindenrexD
függ hogy mire.
ha varit nezzuk pvpre akkor talan dark elf. sts.
ha klán életre vágysz orc. dominator.
ha partit akarsz elf EE.
mi van meg:D ha cuccokat akkor keetsegtelen spoilos.
elso karinak tank nem jo otlet. kell cucc, ergo nem.
ha egyedul vagy orc, tyrant. konyu es gyors vele fejlodni
igy talan ennyi.
Íjász- elf
Tőrös- Dark elf
Tank- elf/human
Necro- Human
Muse- elf
Healer- Human
Destroyer-Orc
Szerintem mindegyik karakter jó csak meg kell ismerned.
Személyes tapasztalatom alapján viszont a Tank.De olvasd el ezt:
Ember:
A Lineage II világának emberei hasonlóak a modernkor emberéhez. Uralják a világ nagyobb részét, és a népességben is felülmúlják a többi fajt.
A faj különleges képességei: Bár az embereknek nincs különleges képességük, erősségük, hogy minden faj közül a legtöbb irányban képesek specializálódni.
Jellemvonások: Az emberek kiegyensúlyozottak minden tulajdonságban.
Elf:
Az elfek a víz istenét követik, és természetüknél fogva kötődnek az erdőkhöz és vizekhez. Testük karcsú, hajlékony, fülük hosszú, szépségben túltesznek a többi fajon. Az óriások kora alatt az elfek kezében volt a hatalom. Az óriások bukása után, hatalmi befolyásuk csökkent. Ma már csak kis részét népesítik be az erdőknek.
A faj különleges képességei: Hosszabb ideig képesek a víz alatt maradni, és kisebb sérüléseket szenvednek magasabb helyekről leugorva.
Jellemvonások: Gyorsak támadásban, varázslásban. Éles szemük miatt jó céllövők, mozgékonyságuknak köszönhetően könnyen kitérnek a támadások elől. Támadó erejük azonban kisebb a többi fajnál.
Dark Elf:
A sötételfek régen semmiben sem különböztek a felszínielfektől, ám amikor a feketemágiát kezdték használni az emberekkel folytatottháborúk során, száműzték őket. A háborút elvesztették, de a mágia sötét oldaláttovábbra is tanulmányozták. Sok mindenben hasonlítanak felszíni rokonaikhoz,külalakjukban azonban jelentős az eltérés, magasabbak, bőrük szürkés-kékes,hajuk fehér. Shilent, a halál istennőjét követik.
A faj különleges képességei: Hosszabb ideig képesek a víz alatt maradni, és kisebbsérüléseket szenvednek magasabb helyekről leugorva.
Jellemvonások: Magas erejük, és inteligenciájuk miatt támadásaik erősek.
Dark Elf Harcos:
A sötét elfek agresszívan védik az erdejüket és saját fajukat, a különböző bestiáktól, és más fajoktól. Az erős fizikumú gyermekekből képzik ki Aden rettegett sötét harcosait.
Játékstílus:
A Sötét Elfek fejlett harci képességekkel bírnak, s a sötét mágiájukat is előszeretettel használják. Magas DEX értékük, és fürgeségük félelmetes ellenféllé teszi őket a harcmezőn.
Dark Elf Varázsló:
A sötét elf varázsló tanoncok szorgosan fáradoznak, hogy erőteljes mágus váljon belőlük. Kedvelt felszerelési tárgyuk a kétkezes varázsbot. Kezdetben csak néhány alapvető támadó varázslatra tanítják meg őket, de később közelebbről is megismerkednek a sötétmágia jó pár varázslatával.
Játékstílus:
A Sötét Elf varázslók játékstílusa nem sokban különbözik az ember varázslókétól. Viszont mágiájuk ereje nagyobb, bár gyorsaságuk és regenerációjuk lassabb.
Ork:
Az orkokat a tűz gyermekeinek is mondják. Az összes faj közül az orkok a legerősebbek. Az óriások pusztulása után képesek voltak lerázni az elfeket, és Aden legerősebb faja lettek. Később azonban az elf-ember szövetség legyőzte őket, és visszahúzódtak Elmore jeges területeire.
A faj különleges képességei: Nagy ellenállással rendelkeznek a különböző negatív hatások ellen, például a mérgek, és a betegségekkel szemben.
Jellemvonások: Kimagasló a fizikai erejük; élet- és mentálisenergiájuk is magas. Az elszenvedett nagy ütések kábulatából hamar felocsúdnak Ellenben mozgásuk lassú, lassan támadnak és varázsolnak. Rossz céllövők, és elhajolni is nehezen tudnak a gyors támadások elől.
Ork Harcos:
Nemre való tekintet nélkül minden ork már fiatal korában harci kiképzést kap. Faji adottságuk, kimagasló fizikai erejük miatt az ork harcosok kemény kiképzést kapnak a kétkezes, és zúzó fegyverek használata terén. Néhányan mégis inkább a Tangsu harcművészetet választják, melynek fegyverneme a különböző ökölfegyverek, bokszerek. Páncélzat helyett néhány ork mágikus tetoválásokat visel, melyeket testük különböző részeibe varrnak bele.
Játékstílus:
Egy ork harcos játékstílusa hasonlít más fajok harcosaihoz. Mivel erősebb fizikumúak, ezért kiválóak kezdő játékosok számára. Ügyességük alacsony, ezért lassabban támadnak és mozognak, mint más fajok. Találati gyakoriságuk és kitérésük szintén alacsony.
Ork Varázsló:
Az ork sámánok tanulmányaikat papnövendékként kezdik a Hatalom és Tűz templomában. A Paagrio szerzetesektől eltérően, kiket erős harcosok közül választanak k, a sámánokat már egészen fiatal korukban a templomokba adják. Taníttatásuk során a mágia világába is bepillantást nyernek, ami egyedi az ork kultúra számára. Természetesen minden ork sámán kap alapvető harcászati kiképzést, mint ahogy az orkok közt mindenki.
Játékstílus:
Bár az ork varázslók értenek valamennyire a mágiához, erősebb fizikumuknak köszönhetően közelharcban sem veszélytelenek. Kedvelt módszerük az ellenfél életenergiájának csökkentése, majd közelharcban kivégzése. Ha életenergiájuk lecsökken, az ellenfelük életenergiájának megcsapolásával növelik sajátjukat.
Törpe:
A törpék a föld gyermekei, ismertek erős fizikumukról, kíváncsi természetükről és barkácsolási vágyukról. Az óriások pusztulása után a törpék mindig próbáltak a legerősebb faj oldalára állni. Ennek ellenére mégis elszigetelődtek a többi fajtól - a többi faj idegenkedett a nyerészkedő természetüktől. A társadalmi szerkezetük leginkább egy óriás vállalathoz hasonlítható, híresek üzleti érzékükről. A törpék hivatásukat tekintve két nagy csoportba sorolhatók. A Scavenger-ek gyűjtik be a szükséges nyers anyagokat, míg az Artisan-ok készítik belőlük a messzeföldön híres törpe remekműveket.
A faj különleges képességei: Hátizsákjuk több tárgy befogadására képes és a többi fajhoz viszonyítva nagyobb terhet is képesek cipelni.
Jellemvonások: Összességében a törpék rendkívüli fizikai erejükkel tűnnek ki a többi faj közül
Minden felnőtt törpe egy manufaktúra tagja. A céhen belül először keresztülmennek az inaskodás göröngyös útjain. Ezalatt az időszak alatt, a törpék megtanulnak különféle fegyvereket, pajzsokat, ostromgépeket készíteni és alapanyagokat gyűjteni.
Játékstílus:
A többi harcos kaszttól eltérően, egy törpe harcos feladatai nem kizárólag a küzdelmekben merülnek ki. A fő feladatuk köze tartozik ritka tárgyak megszerzése, és tárgyak készítése melyeket a piacokon értékesítenek. Kiemelkedő fizikumuk révén sokáig képesek feltartóztatni az ellenfeleket a portyák során.
Remélem segítettem :D Jó Játékot!
By:
Egy tapasztalt L2-ős.
[link] Volt segítségemre.
Szívesen. A nevem nem akarom ki írni hogy előző és ezt a kommentet én LineageII-FAN írta :D
További válaszaim további l2--ős kérdéseknél:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!