Mi történik itt? Egy hónapja kötötték be a Digi telefont, azóta nem működik. TV, net rendben.
Számhordozást kértem, előtte UPC-nél voltam.
Azonnal jeleztem a hibát (ügyfélszolgálaton, levélben, mobilról), egymásra mutogatnak, én mindent mobilról kell intézzek, elég nagy kár ért,mert ez egyben vállalkozás telefonja is.
Két helyen fizetem a telefont és nem működik. UPC-nél nem mondhatom le, mert elveszik a 20 éve meglévő számom.
Hívd fel az UPC-t és kérdezd meg hogy megérkezett-e a kérelem a digitől a számhordozásra? Azt fogják mondani hogy nem! Ekkor hívd fel a DIGI-t és mond el, hogy letelt a több mint 8 nap nem érkezett meg az átkérési kérelem a DIGI-től z UPC-hoz. Legyél nagyon erőszakos hogy nézzenek utána mert le akarnak majd rázni hogy várj 8 napot. De mindíg 8 napot mondanak hiába már egy hónapja vársz.
Nálam ugyanez volt és nem értem miért de kijött egy tag újra szerződést kötni. Szerintem valami nagyon elakadt náluk!
Oktober 21-én volt a bekötés.
Tegnap irtak vissza,hogy megtörtént a számkikérés.
Telefonáltam-mobilról persze!!!- rengeteget.
UPC írásba adta,nem kérték ki 5 hétig a számomat, ezt elküldtem Diginek.
Ha minden igaz december 2-án lesz telefonom.
Mentem át már a UPC-től a Digihez, de ilyen cirkusz nem volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!