Szörnyen fals ez a reklám (mondjuk autóreklám, úgyhogy nem is csoda. ), nem gondoljátok?
Csak mert:
-A sivatag tényleg kopár. Ha éppen virágzás is van, sokkal kopárabb (százalákosan véve), mint mondjuk egy fenyőerdő.
-A lányok tényleg gyengék - ha pl. egy elefánthoz mérjük az erejüket.
-A tél tényleg hideg. Attól még nem lesz melegebb, ha gőzfürdőben ücsörögsz.
-A blues-ZENÉSZEK tényleg öregek, mivel a "Blues-stílus megfelelő szintjét -akármilyen hangszerről is van szó- elérni legalább 20 évbe telik." (Randall T. Smith) Egy basszusgitár 1-2 év alatt már "betörhető", de attól még nem leszel zenész.
-Az út menti táj tényleg egyhangú, ha folyamatosan csak azt figyeled - legalábbis egyhangúnak érzékeled, bár a reklámban nem térnek ki, milyen értelemben értik...
-Az állatok tényleg nem tudnak szeretni. Stephen Hawking megmondta...
-Ha gyár, akkor nem lehet környezetbarát, maximum kevésbé szennyező.
-A luxus tényleg csak a gazdagok kiváltsága - ezen nem nagyon kell magyarázni semmit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!