Rádió, TV. Maratoni reklámblokkok helyett nem lenne jobb sűrűn rövidet?
Amikor egy TV adón vagy kereskedelmi rádióban reklámblokk jön, az emberek többslge lehalkítja, elkapcsolja, mert nagyon nagy tehertétel mondjuk a TV-ben negyed óra-húsz percig reklámot nézni, vagy a rádióban is hosszú percekig. Így a reklám nem találja meg a célközönséget, vagy legalábbis korlátozottan. Ha mondjuk zeneszámonként betennének egy-egy 15 másodperces spot-ot, vagy a tv-ben is inkább sűrűn adnának reklámot, de nem többet 1-2 percnél, akkor élhetőbb lenne a kerekedelmi média "fogyasztása" (de utálom ezt a szót) és a reklám is hatékonyabb lenne, mert nem kapcsolnák el.
Így gondolom én. De nincs így. Mit tudok rosszul, vagy mi kerülte el a figyelmemet?
Én személy szerint nem is néznék olyan csatornát, amin gyakran de rövid reklámok lennének.
A 10-20 perces reklámok alatt meg pl. megetetem a kútyámat, összeszedek valami kaját, beszedem a mosott ruhákat, következő napra kikészítem a ruhákat, elmosogatok, fogat mosok, ilyesmik, szóval nekem tökéletes a jelenlegi rendszer.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!