Vettem online mozijegyet, kaptam emailt amibe azt írták a csatolt jegyet nyomtassam ki. De nekem csatolva nincs semmilyen fáj. Ilyenkor mi a teendő?
Figyelt kérdés
2024. jan. 12. 19:01
1/1 anonim 



válasza:





A legfontosabb ebben az esetben az, hogy véletlenül se az ügyfélszolgálatot keresd, hanem olyan embereket, akik véletlen sem tudnak segíteni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!