Ha egy szabadulószobából, amiben valami hibásan működött vagy nem működött, nem a saját hibánkból nem jutottunk ki 60 perc alatt, jogos elvárás lenne-e kárpótolniuk valamivel?
Figyelt kérdés
Végülis rontották a játékélményünket, hiába fizettük ki az eléggé borsos árat.2020. máj. 11. 19:45
2/4 anonim válasza:
Velem is történt már ilyen többször is és tényleg keserű szájízzel távozik az ember így, nem azzal az eufóriával, ahogy jó esetben.
Ha nagy hiba volt, akkor tényleg kárpótolhatnának, mert elvették az élményt. De ezt akkor kell nekik jelezni rögtön.
3/4 A kérdező kommentje:
Több helyen is volt már gond. Nem működött a golyópálya, kifogyott a mérlegben az elem, egy színes kódtáblán nem megfelelő színárnyalatot használtak (megfakult, vagy mi?), mint ami a megfejtéshez kellett, stb.
2020. máj. 12. 08:04
4/4 anonim válasza:
Voltam már több szabadulószobában és mindig adtak walkie talkie szerűséget, hogyha elakadnánk. Ott kellett volna jelezni a helyszínen és vagy kaptatok volna plusz időt vagy valami kedvezményt az árból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!