Animék,amiket tönkre tesz a CGI?
Gibiate
A sztorija még úgy közepesen jó lenne, de a 3D-s szörnyek a 2D-s karakterek mellet ritka rosszak...
Amúgy (a kulcsszavak közt) a Beastars pont pozitív példa az animés CGI-ra. (Meg még pl a Dorohedoro is)
Rossz CGI-ra példa: So I'm a spider, what about it?
Rövidebb lista lenne, amit nem tesz tönkre. A CGI-t általában nagyon rosszul alkalmazzák. Például eleve 2D animében idő és/vagy pénz spórolásból nyomják bele, hellyel-közzel megpróbálva imitálni a 2D látványvilágot, ezzel megtörve a sorozat egységességét, vagy teljes CGI sorozatnál teszik ugyanezt (2D imitáció erőltetése), vagy csak szimplán nincs meg a költségvetés és/vagy szakértelem a minőségi CGI-hez.
Borzasztó full CGI animék:
Blame! movie
- ügyetlen 2D imitáció, alacsony poligonszámú karaktermodellek, darabos animáció
Berserk 2016
- szintén, bár a BD kiadásra javítottak a karaktermodelleken, plusz inkompetens kamerakezelés
Kengan Ashura
- borzasztó karaktermodellek és merev animáció, borzasztó 2D imitáció
Shouten no Ken: ReGenesis
- merev, darabos animáció, ronda karakterdizájnok
Szódával elmegy:
Houseki no Kuni
- A kamerakezelés sokszor ügyetlen, az animáció sokszor merev, a karaktedizájnok, tekintve, hogy kristályemberekről van szó elmennek
Dorohedoro
- sokszor egész meggyőző 2D imitáció, ehhez jól közreműködő karaktermodellek, de az animáció sokszor még mindig kicsit merev és Kaiman fején még azért dolgozhattak volna kicsit
Beastars
- a karakterdizájnokon azért még lehetne finomítani, főleg az arcanimációk, bár sokkal inkább hajlamos működni, az animáció néha itt is egy kicsit merev, a kamerakezelés kompetens
Ahol a CGI kifejezetten jól működik:
Lupin III: The First
- a látványvilágot az alapjaitól 3D-re tervezték és ehhez képest nagyon jól átvitték a manga és a 2D sorozat jellemző látványelemeit amellett, hogy Disney/Pixarhoz méltó látványvilágot hoztak össze.
Uchuu Kaizoku Captain Harlock 2013
- ez tényleg eszméletlenül néz ki, talán már túlzásba is estek. Néhol már szinte felötlött bennem, hogy egyes jeleneteket élő szereplőkkel forgattak
Final Fantasy VII: Advent Children
- a film már 15 éves elmúlt ls hát ennek megfelelően technikai szempontból látszik is rajta a kor, de a rendezés és általános kompetencia megmenti. Legalábbis látvány szempontjából. Bár talán néha kicsit túlanimált.
Az előző vagyok. Csak hozzá adok a szar listához egy új csúcstartót:
Ex-Arm
- Itt nincs mit kiemelni, gyakorlatilag mindent rosszul csinál, amit csinálni lehet.
A 90-es években, mint egy gyakorló feladat kezdő animátoroknak elment volna, de mint munkatapasztalattal rendelkező álláskereső animátor, nem írnám rá a CV-mre.
Overlord
Amikor egy csapat katona megtámad egy kis falut és kb 100 CGI goblint raktak oda ami miatt majdnem abbahagytam azt az animét.
Vagy 3.évadban mikor mikor Ainz E-Rantel-ért harcol és 4-5 db CGI szörnyet idéz le amitől majdnem, hogy hányni lehet.
Nekem csak a Berserk 2016 jut eszembe, de az akkor is rossz lett volna, ha nem CGI.
A Houseki no Kuninak és Beastarsnak nagyon jól áll, úgyhogy nem mondanám, hogy alapjáraton rossz dolog lenne a használata.
lol komoly? ":D berserk
valamint nem a cgi hanem a trash cgi!
pl nagyon sok folyékony rajzolású anime hasznél kevert cgi-t!
és 8-as a berserk még mindig az egyik legjobb ":D ha te ezt nem látod akkor nem értesz hozzá! tipikus eset mikor még valaki nem ivott tényleg jó bort ":D csak olcsó lőrét
és még annyit hogy bizonyos dolgokhoz fel kell nőni hogy megértsd lehet neked még ez kell én sem bírtam volna a berserket 10-12-14 évesen és a felét nem értettem volna
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!