A 2000-es években, a felkapottabb animék tazo-i chipsek zacskóiban voltak kaphatóak, manapság miért tűnt el teljesena reklámnak ez a fajtája?
Az én gyerekkoromban a 2000-es évek elejétől több a fő kereskedelmi csatornák által felkapott animék promóciós tárgyainak garmadáját lehetett chipses zacskókból megszerezni. Rengeteg tazo-m, kártyám és figurám volt ebből időből, pl. a Pokémonból, Beybladeből, Digimonból, stb..
Miért tűnt ez el teljesen?
Ti szerettétek?
Mert ezek az animék már nem népszerűek itthon. Nem adja a tévé, nincs értelme a reklámnak.
Én szerettem, gyűjtöttem is pl. a Beyblade és Pokemon tazókat.
Szerintem kiváló marketing fogás volt.
Ha elmentünk sörözni a haverokkal mindig direkt Lays csipszet vettünk hozzá rágcsálni mert abban volt. És akkor lehetett nézni, hogy van-e benne Pikachu. Pedig a Pokemon sorozatot egyikünk se nézte.
Persze aztán kidobtuk, mert semmi értelme nem volt gyűjteni.
De ez is csak a műanyag korongos pokemonosnál volt jó poén, a papírkártyás mittudoménmicsoda már gagyi volt, az senkit nem érdekelt.
Mert eltűntek a pokemon által elindìtott lènygyűjtögetős tèmájú animèk. Teljesen mások már a trendek, az átlag 8-10 fontosabb szerplős javarèszt 1-3 szezont futó isekai túlsúlyos animèkre nem igazán lehet ilyen merchandise-t èpìteni.
Van helyette póló, táska, kulcstartó, szobor/figura meg ezer más dolog az èppen populáris darabokból.
Amik meg annó nem lèteztek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!