Kezdőoldal » Szexualitás » Leszbikusság » Mire figyeljek az első szexuál...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Mire figyeljek az első szexuális aktusnál?

Figyelt kérdés
Egy gyakorlott nővel hozott össze a sors, én viszont kezdő vagyok. Félek, hogy béna leszek :D
2022. aug. 16. 13:48
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:
56%
Én ezeket a kérdezőket nem bírom megérteni. Amikor még én sem voltam azonos neművel, akkor is volt eszem, el tudtam képzelni mit lehet kezdeni a másikkal majd... Mit vársz? Adjon felsorolást hogy mit hogy csinálj neki?! Vagy magyarázza el hogy nyújtsd ki a nyelved a nyaláshoz???! Mit kell bénázni? Az nem nem is tudom mit vár.
2022. aug. 17. 19:47
 12/12 Kilincs ***** válasza:
100%

Ha mindenféleképpen szeretnéd megtudni még aktus előtt,hogy őt mi elégíti ki, akkor azt meg kell kérdezned. Hozd fel a témát, egy kávé mellett például, hogy téged is fel tud izgatni egy szenvedélyes csók, vagy ha simogatják a hátad?

Tehát ne úgy indítsd a beszélgetést, hogy a 69-et szereted jobban,vagy ha előbb kinyalnak?🤭 úgy tudod, diszkréten vezesd fel a témát.

És akkor bele tudtok mélyedni,hogy kinek mire van igénye...

Amúgy egyre jogosabb az ilyen kérdés, egyik barátnőm most mesélte,hogy összehött egy lánnyal, szexre került a sor. Nem beszéltek róla, mert hát nem lehet nagy ördöngősség kielégíteni egy nőt. Aztán meglepődött, mikor a csaj már hozta a bilincseket,hogy akkor kiköti😅

Ha beszélgettek volna előtte az igényekről, nem kerül fura szituációba🤭

Én ha ismerkednék, már csak viccesen rákérdeznék, ugye nincsenek fétiseid, vagy a macskádat nem másképp szereted?🤣

Vagy viccesen felsorolod neki a saját szabályaidat:

1. Háziállatot nem hozhatsz haza segédeszköznek

2. Más nőt sem hozhatsz haza segédeszköznek

3. Ha már nem akarsz velem szexelni, szólj időben- és ne mástól tudjam meg...

🤣