Kezdőoldal » Szexualitás » Homoszexualitás » Miért kerülik ennyire a kezdőket?

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Miért kerülik ennyire a kezdőket?

Figyelt kérdés

Eddig két biszex pasival jött össze majdnem valami, de amikor pár üzenetváltás után elmondtam, hogy még kezdő vagyok és első szopásom lenne akkor az egyik vissza sem írt többé a másik pedig leírta, hogy neki erre nincs ideje.

29 vagyok ők 38 és 43.

Análnál még megérteném, ott azért nagyobb odafigyelés és előkészület is kell. De azért egy szopáshoz nem hiszem hogy diploma kellene. Ha nem is lenne elsőre szuper szerintem simán megérte volna nekik "betanítani" engem.

2020. ápr. 14. 20:09
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

Én sem nagyon folytatnám kezdővel,mert nagyon határozatlanok és linkek. Nem egy csapott már be, vártam nem jött a megbeszélt helyre, törölte a fiókját,nem vette fel a telót.

Két kezdő volt,aki korrekt volt, mindkettő barátom is lett egy időre. Egyik 19, másik 21 volt.

49F

2020. ápr. 14. 20:15
 2/4 anonim ***** válasza:
100%

Válassz te is hasonlóan kezdő biszex pasit.

Én is ilyen vagyok. És megmondom őszintén leginkább kezdővel jönnék én is össze.

2020. ápr. 14. 20:40
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Ne sajnáld őket, nagyképűek. Én személy szerint csak kezdőt tudok elképzelni, én is az vagyok fiúknál. Valahogy nem vonz, ha valakinek már nagyon sok volt. Persze nem vetem meg őket, csak előnyben részesítenék egy szintén kezdőt.
2020. ápr. 14. 20:44
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
Én is inkább kezdővel próbálnám ki.
2020. ápr. 15. 00:44

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu