Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak! Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ha nem teszem meg a barátomnak ezt akkor elhagy? Vagy
hagyjam el én Őt?
Figyelt kérdés
Én 18 éves nagyon kezdő vagyok ezen a téren.
A barátom 24 éves.
Már szexeltünk párszor és beszéltünk arról, hogy mit szeretne csinálni. Annyira nem mondott extrém dolgokat csak az anált ami nekem nem annyira fekszik.
Viszont én nagyon érzem magamon, hogy ügyetlen és kezdő vagyok. Félek, hogy elfog hagyni mert nem jó velem a szex. Szakítsak vele én vagy engedjem a popószexet?
Ha nem akarod akkor mond meg neki, hogy bocsi de ez téged nem vonz, nem szeretnéd, ha annyira fontos neki, akkor majd keres mást.
2019. jún. 24. 08:18
2/16 anonim válasza:
Ha nem akarod, nem vonz téged ez a dolog akkor ne menj bele, ha ezt a párod nem tudja elfogadni akkor nem szeret igazán
2019. jún. 24. 08:21
3/16 anonim válasza:
Nézd csak olyanba menj bele amir Te is szeretnél
Ki próbálni ki lehet De ha ennyire félsz tőle nem fogsz tudni el lazulni és fájni fog és még sérülhet is a végbeled.
De szerintem a srác azt hiszi h mivel kezdő vagy minden hülyeségbe bele tud vinni mert nincs tapasztalatod .
Ő meg lehet sose análozott Te meg egy jó alany vagy rá.
2019. jún. 24. 08:23
4/16 anonim válasza:
Egy párkapcsolat a szerelemről, bizalomról, kölcsönösségről szól. Amíg bármelyik nincs, addig csak dugópajtik vagytok, keress olyat aki segít neked, nem csak elvárásai vannak. A párod (aki tényleg az) nem fog olyat kérni sem tőled amiről tudja, hogy te nem akarod, nemhogy még el is hagyjon csak ezért...
2019. jún. 24. 08:24
5/16 anonim válasza: