Kezdőoldal » Szexualitás » Heteroszexualitás » Vajon ez a hüvelyi orgazmus?

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Vajon ez a hüvelyi orgazmus?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Kezdem úgy hogy nagyon kezdő vagyok a szexben 22 évesen. Nemrég ismerkedtem meg egy remek sráccal. Ő sokkal tapasztaltabb mint én. Tegnap este megvolt az első igazi együttlétünk. (Előtte csak kézzel szájjal.) És nagyon élveztem vele az aktust. Nagyjából 2-3 percenként jött ez az érzés hogy remegek és odalent is teljesen összehúzódok. 5-6szor volt ilyen egymás után néhány perces kihagyásokkal. Mikor magamnak csinálom akkor is ehhez hasonlót érzek. De azért nem vagyok biztos mert ha csak simogatom magam, és nem nyúlok be, akkor a csikló orgazmusom teljesen más érzés. De ezt a hüvelyi élvezetet is isteninek tartom. Tapasztaltabbakat kérdezem hogy ez már az orgazmus? Vagy hasonlót kell éreznem mint mikor a csiklómat izgatom?

2018. márc. 7. 13:13
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Elvileg teljesen mas azaz jobb erzes mint a csikloi, de en nemtudom ezert engem is erdekelne:)
2018. márc. 7. 13:20
 2/6 anonim ***** válasza:
69%
Férfiként mondom, az volt, ha közben még csikisen bizsergető érzés is volt mellette.
2018. márc. 7. 13:29
 3/6 anonim válasza:
77%

Orgazmusod van, ha spontán, erőlködés meg befeszítés nélkül ritmikusan összehúzódik a hüvelyed meg a méhed.

Nekem olyan ritmikusan és erőteljesen tud összehúzódni, hogy ha közben sivalkodnék, összevissza harapnám a nyelvem. Szóval szerintem az orgazmust kizárja: az erőteljes feszítés, rákoncentrálás hogy mikor lesz már, és a szándékos hangoskodás. Nálam a durva szex se hoz orgazmust.

2018. márc. 7. 15:05
 4/6 A kérdező kommentje: