Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Mit csináljak, ha elromlott a vibrátor? Emiatt reklamálhatok a webshop ügyfélszolgálatánál?
Csak hogy megelőzzem a privátokat, szeretném leszögezni, hogy férfi vagyok, a barátnőmmel használjuk.
Pontosan erről van szó, erről az oldalról is rendeltük:
Szóval az történt, hogy használat közben valahogy benyomódott az egyik kis pötty, amihez csatlakozna a mágneses töltő, és most nem tölt. Ezzel tudok kezdeni valamit? Egyáltalán van értelme emiatt reklamálni?
Kb kéthetente van meg, de nem néztem meg pontosan.
Konkrétan csak el kellett olvasnom a leírását. Idézem a linkedből:
“Mi 30 napos elállási jogot biztosítunk Neked! Részletek a Vásárlási feltételek-ben.”
Itt van az említett vásárlási feltételek is:
Nagyjából 2 perc volt elolvasni. Amúgy az én tapasztalatom, hogy ez egy jó márka, nekem is van tőlük játékom (lehet ilyet is veszek, megteteszett, köszi a tippet :D ). Pont kifoghattál egy selejtet, megeshet.
#4 az anyag-, gyártási hiba miatti garanciát a higiéniai termékek esetében is érvényesíteni lehet!
Az más kérdés, hogy ha a forgalmazó nem korrekt akkor le fog pattintani azzal a szöveggel, hogy te nem használtad megfelelően és ezért romlott el a készülék. Ha korrekt akkor felajánl cserét, vagy visszafizeti a vételárat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!