Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Hogy kell kakiszexelni?
Valaki leírná lépésről lépésre, kezdő vagyok még e téren!
19L
Ahogy írták: Sehogy.
Egyrészt gusztustalan, másrészt nagyon komoly fertőzések forrása.
Azt aaaa, de jó válaszok :-ö).
Egyébként pedig úgy, ahogy jólesik, mindenki másképp csinálja, már azok, akik szeretik. Nincs ebben semmi különös, csak minden ami szélsőséges az életben, azt a nagy "tömeg" elitéli.
De a kérdésre a válaszom :
Pl. 69-ezés közben jöhet a lányból bármi, bármennyi én élvezettel nézem az arcom felett ami jön.
Vagy lovagolhat rajtam háttal és tólja a hasamra nyugodtan. Én élvezem :-)
És ha van kedve, nyugodtan bekenheti vele a farkam és úgy veri ki.
Van még millió más mód, ahogy lehet így élvezkedni.
Akinek meg nem tetszik az nem csinálja, vagy nem nézi, eszébe sem jut és ilyen egyszerű.
Én csak azon csodálkozom sokszor, hogy ha ennyire undorodik tőle szinte mindenki, akkor minek olvassa ezt és szól hozzá. Nekem pl eszembe nem jut a babapelenkázásra rákeresni és olvasgatni, mert nem érdekel és utálom is ahogy a TV-ben mindenki azt mutogatja, hogy milyen szép a terhes bnője-felesége és hogy : jééééé, megszületett x-ike gyereke, nahát, óriási szenzáció. Ki a f....szt érdekel ?
Sztem pedig abszolút nem szép egy terhes nő. Az nekik kettőjüknek szép, mert az övék, de ne várják el a világtól, hogy hasra essen tőle mindenki.
Ha te élveznéd és lány vagy, akkor hajrá, tedd meg.
Pl masztizzál otthon guggolva és közben nyomd ki lassan magadból. Az orgazmusod is sokkal erősebb lesz. Nem kell fújozni, ki kell próbálni titokban, majd rájöttök, hogy így van.
Egyébként meg amikor az ember azzal a csodanővel van együtt, akiért bármit megtenne, na azzal bármi jöhet, még a kakilása is izgató tud lenni.
Ez persze azoknak akik meggondoltan-tervezetten szexelnek, ez nem pálya.
Én mondjuk nem a mindenét izletesen elfogyasztodra gondoltam. Meg nem eszem, de ha a számba pottyan akkor sincs semmi :-).