Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Lányok! Milyen volt az első szopásotok?
Hamarosan készülünk a párommal így is szeretni egymást. Én még teljesen kezdő vagyok, sosem csináltam, és ami azt illeti félek is, hogy béna leszek.
Mesélnétek kicsit erről, hogy hogyan történt, mi segített leküzdeni a félelmeiteket? Vagy hogy mit nem kellett volna.. ilyenek.
Végül a pasi el tudott menni?
Köszönöm a segítségetek.
Ohh nyugi csak annyira vedd a szádba amennyire neked kényelmes beszéljétek meg mi az amit kipróbálnál vagy kipróbálnátok ezzel kapcsolatban ne harapj rá akkor azzal sokat lendítesz a kellemes ézésen XD amúgy senki se profin kezdte
Nincs rá turi recept gyakorolni kell
21N
Őszintén? Nem emlékszem már, de annyi biztos, hogy nem volt kellemes, mert a partnerrel nem voltunk túl kompatibilisek több szemszögből sem. Az egyik ok például az volt, hogy nem tudott egy jó ideig elmenni sem, utólag derült ki, hogy egészségügyi okokból.
Arra figyelj amúgy majd, hogy a fogaid ne érjenek hozzá. Picit se! A nyelveddel próbáld fedni az alsó fogsorod. Továbbá fontos, hogy ne "bele a közepébe" módon történjen: a férfiaknak is kell egy kis előjáték. Például egy vad csókolózás során indulj el érzékien lefelé a nyakán át a hasa irányába, így csókokkal borítva a testét, érsz le. Akkor se egyből cuppanj rá, hanem még simítsd végig a combjait, a belső comb gyakran erogén zóna is. Kézzel kezdd a dolgot, aztán fokozatosan térj át a szájjal való kényeztetésre. Próbáld a nyelvedet is használni (de az alsó fogsorodról azért ne feledkezz meg). Ne egyből tövig... :D Csak szépen fokozatosan.
Fontos: beszéld meg a pároddal, hogy neki mi esne jól, mik az erogén zónai (ha tudja ezeket), van-e valami vágya, lassabb vagy gyorsabb történésekre vágyik stb. Ne csinálj olyat, ami valamelyikőtöknek nem komfortos, igazodjatok egymáshoz minden tekintetben.
Ne haragudjatok, ha néhol esetleg túl kifejtős voltam. :D
N
Kedves 3-as,