Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Ha a szátokba élveznek le nyelitek? Vagy ki köpitek? És ha kellemetlen íze van? Isztok rá? Kezdő vagyok... Azert kérdezem
Figyelt kérdés
#Le nyelitek
2020. júl. 14. 19:18
11/22 anonim válasza:
Nem tudom lenyelni,pàrom tudja,nem mehet el a szàmba,kb azlenne az utolso ilyen akcio.
12/22 anonim válasza:
Tipp: először menjen a hasadra, melledre és kóstold meg, hogy milyen, vagy sz.pogasd tisztára a pasidnak (hidd el imádni fogja). Utána eldöntöd mehet-e a szádba. Úriember ezt amúgy is megkérdezi előtte (hova mehet), olyan nincs hogy azért is a szádba megy. Aki ezt várja el azt meg rövid úton lapátra.
14/22 anonim válasza:
#6 lehet én vagyok a feleséged, mert sose engedem a férjemnek, hogy a szàmba élvezzen....
15/22 anonim válasza:
Én elzavarom a fenébe amelyik nem nyeli le. A pinábol 6-szor annyi létyót lefetyelsz be, nehogy már egy feles getci megakassza!
16/22 anonim válasza:
#14!
Drágám, akkor tedd is rendbe a cuccaidat, amiket szanaszét hagytál a lakásban, hogy mire hazaérjek, fel tudjak porszívózni a lakásban normálisan. Köszönöm :)
Ui: ugye hagytál még jégkrémet? :)
#6-os.
17/22 anonim válasza:
Ó, akkor nem a férjem vagy. Az enyém azt se tudja mi az a pórszívó...
A jégkrémet meg megettem amúgy, ez stimmel...
18/22 anonim válasza:
Sebaj, egy kis diffi belefér, a jégkrémes dolgot meg elnézem. Most még ;)
19/22 anonim válasza:
Mikor élvezel, megfogod a két fülét és puff be tövig, és már le is szaladt. Mit kell ezen pszihózni....
20/22 anonim válasza:
Én nem bánom ha a csaj nem nyeli le csak engedje hogy a puska a szájában dördüljön el,
40f
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu