Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Szorít az óvszer pedig a...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Szorít az óvszer pedig a mérete alapján nem kellene. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

Vettem egy durex 56 mm-es óvszert, azonban egy ponton szorít (elkékül a bőr), annak ellenére, hogy azon a részen a péniszem bőven nem 56mm átmérőjű, viszont van ott egy rendkívül vastag ér.

Az óvszer más részen nem szorít, teljesen jó. Ha rendelek nagyobb méretet a neten (mert 56-osnál nincs nagyobb a boltokban) akkor az nem lesz máshol túl nagy már?

Kezdő vagyok, ha túl triviális kérdés akkor köszi a türelmet, amúgy meg köszi a választ.


2018. jún. 13. 16:38
 1/6 anonim ***** válasza:
69%

Mindenképp próbálj ki egy nagyobbat veszteni valód nincs

Egyébként durexból pontosan melyiket vetted?

2018. jún. 13. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
És ha nem durexxel próbálkoznál? Vegyél egy másmilyen márkát is, pl masculan, nézd meg az is szorít e.
2018. jún. 13. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Masculan-t ne vegyél. Azok kisebbek. Bár nem annyira mint a borzalmas Rako (ha egyáltalán van még olyan)
2018. jún. 13. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Durex playt vettem, egyszerű classic csak 4 darabos. A LifeStyles Skyn larget is kipróbáltam, mert az nem latex, kicsit jobban tágul, de az sem az igazi. A MySize 60,64-eseit nézegettem, valakinek van arról tapasztalata? A Masculanról én is hallottam hogy nem jó...
2018. jún. 14. 00:15
 5/6 anonim ***** válasza:
irigylem a barátnőd hogy ekkora méreted van
2018. jún. 27. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

:) igazából egy csomó szívás van vele :D