Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Az normális, ha az óvszer alig megy fel a péniszemre?
Figyelt kérdés
Kezdő vagyok:) Nem tartom a magamét túl nagynak, de tegnap este megvolt az első alkalom, a gumit alig tudtam felcsusztatni a dákómra, de végül fement. Nem hosszúságilag van baj, hanem vastagságilag. És tudom, hogy hogy kell rendesen felhúzni. Tehát jól van így is, vagy legközelebb nagyobbat vegyek?2011. nov. 4. 16:58
1/12 anonim válasza:
Vegyél nagyobbat. De mi az hogy felcsúsztatni? Eleve nem felcsúsztatni kell.
2/12 anonim válasza:
Úgy a jó ha elég szorosan van rajta..
3/12 Cunci mókus! válasza:
Vegyél nagyobb méretű kotont! ;)
4/12 A kérdező kommentje:
Honnan tudjam, hogy melyik nagyobb?
2011. nov. 4. 17:01
6/12 A kérdező kommentje:
ok
2011. nov. 4. 17:02
7/12 anonim válasza:
szexshopban jobban tudnak méretileg segiteni, sima boltokban nem biztos hogy kapsz nagyobbat. lány vagyok, nem tom milyen érzés a gumi de ha szorit az szerintem nem jo de az se jo ha log rajtad.
8/12 anonim válasza:
mondmeg a gyógyszertárban hogy kérsz egy s-es óvszert! :D am az óvszer nem felhúzni kel mint egy régi zoknit... hanem feltekerni! :)
9/12 anonim válasza:
Állítólag egy óvszerbe 15 liter levegő fér bele kidurranásig,tehát akkor milyen vastag lehet az a farok amire nem megy rá?
10/12 anonim válasza:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.