Kezdőoldal » Szexualitás » Egyéb kérdések » Hogyan elégitsem ki ugy, hogy...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Hogyan elégitsem ki ugy, hogy közben ne érjek a péniszéhez?

Figyelt kérdés
kezdő vagyok a dologban,de ezt ő nem tudja...s mondjuk ha hozzáérek akkor hogyan?
2008. okt. 19. 14:15
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
91%

?? hogy nem érsz hozzá??

Hát az nehéz lesz.

Elsőzsör csak simogasd, aztán vedd marokban és kezd el neki "verni". nem nehéz. Én is hamar belejöttem, nincs benne semmi undorító.

Ha gondolod szájjal is rásegíthetsz, hogy hogyan arról már kérdeztek kismillióan, keress rá

2008. okt. 19. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
94%
Azért ezt fejtsd ki részletesebben:) Most sehoygsem akarsz hozzáérni, mert anélkül elég nehéz lesz pl. ha én ekelsz neki attól nem fog elmenni. Ha meg hozzáérsz, akkor azt ezerféleképpen csinálhatod, kézzel, szájjal, nadrágon keresztül ráülsz aztán mozogsz rajta bárhogy.
2008. okt. 19. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Hát azt hiszem annyira bártor nem vagyok,hogy kiverjem neki...szájjal meg még annyira sem...azt hiszem még várok ezzel,de azért köszönöm a válaszokat!
2008. okt. 19. 14:38
 4/12 anonim ***** válasza:
95%
Ha úgy érzed nem vagy rá felkészülve, akkor ne csináld.
2008. okt. 19. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%
Egy pasit nem lehet úgy kielégíteni, hogy nem érsz a péniszéhez.
2008. okt. 19. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
:)
2008. okt. 19. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%
Akkor kislány a szex-szel még várni kell! :)
2008. okt. 19. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%