Kezdőoldal » Szexualitás » Egyéb kérdések » Szex állva, hogy kezdjünk neki?

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Szex állva, hogy kezdjünk neki?

Figyelt kérdés
Még kezdő vagyok, lány, 18 éves. Nagyon szeretném kipróbálni így, de amíg nem tudom mit kell csinálnom, nem merem kezdeményezni.
2009. ápr. 26. 23:03
 1/7 Fecc ***** válasza:
88%
Told ki a hátsódat,és kapaszkodj:)
2009. ápr. 26. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
:D
2009. ápr. 26. 23:07
 3/7 anonim ***** válasza:
93%
Jaja :D Hát döntsön neki a falnak, vagy te őt, kényeztessétek egymást, aztán én azt szeretem, hogyha a barátom óvatosan vagy vadul (hangulattól függ) megfordít és durrbele :D Szemből nekünk nem sikerült, nem vagyok annyira magas :D
2009. ápr. 26. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Nézz körül a Káma-Szútrában, vagy a szexpózokban.

Mindent meg lehet oldani. A fiúk nagyon ötletesek lesznek ilyen helyzetekben :-)

2009. ápr. 27. 03:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
ha konnyu vagy, mikor szemben ultok egymas oleben kerd meg h alljon fel veled. neki eleg faraszto lesz, mivel a mozgashoz emelgetnie kell teged, de megeri :) vagy tamasszon neki a falnak.
2009. ápr. 27. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
A legegyszerűbb ha pl. az ágy sarkán elkezditek, a lány átfogja a derekad a lábával a csípőcsont felett (akkor segíteni is tud) meg belekapaszkodik a nyakadba és szépen felemeled. Kis gyakorlás után már nagyjából bárhonnan felkapod. Arra figyelj, hogy fogd erősen a combját vagy a derekát, mert ha túl mélyre ejted vagy nagyon hátraengeded akkor az fájhat neki (lévén a hüvelyére engeded a súlyát).
2009. ápr. 27. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Bocsi, a lányon átugrottam.. de érted a lényeget...
2009. ápr. 27. 20:04