Kezdőoldal » Szexualitás » Egyéb kérdések » Csajok! Párotok bírja mindenfé...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Csajok! Párotok bírja mindenféle megszakítások nélkül?

Figyelt kérdés
Kezdő vagyok a szexualitások terén, vagyis Ő az első srác, akivel szexuális életet élek. :) Épp ezért nem tudom, általában ilyenek-e a pasik: barátom pár löket után visszatér lefelé, kényeztetni, közben a szerszámot szorítja(gondolom késlelteti a magömlést) Ez kb. 3x megvan egy együttlét alatt. Nagyon édes, imádom. :) Próbálja minél tovább húzni, hogy én is élvezhessem. Nálatok is így van?Vagy bírja végig egy szusszal a srác? :)
2011. aug. 4. 19:31
 1/10 anonim ***** válasza:

Nálam az 5-4 kb 5-10 percig bírta az együtt létet, egy illetőnek 3 óra után mondtam "menj már el, mert jó, de már meg sem tudok mozdulni a fáradságtól:)".

20L

2011. aug. 4. 19:35
 2/10 anonim válasza:
Végig bírja. Persze ő már igen tapasztalt ilyen téren, 26 éves.
2011. aug. 4. 19:35
 3/10 A kérdező kommentje:
Első: ezen olyan jót nevettem :):) bár átélni közel sem lehetett ilyen vicces...
2011. aug. 4. 19:36
 4/10 A kérdező kommentje:
Párom 28 éves, elvileg 10-11 csajjal volt eddig. Köszi a válaszokat.
2011. aug. 4. 19:37
 5/10 Szása Petrosevics ***** válasza:
Attól is függ hányadik menet, ha egy hétig nem látátok egymást, akkor akár 10 perc után is elmehet valaki, bár én körül vagyok metélve szóval nálam kicsit más a helyzet, de pár haverom ezt úgy oldja meg hogy 2 illetve 3 menetet nyomnak:)
2011. aug. 4. 19:40
 6/10 anonim ***** válasza:
Utolsónak: Grat Zsidókám! ma' zeto
2011. aug. 4. 19:52
 7/10 anonim ***** válasza:

Az én volta barátom is körül volt metélve, és nem volt zsidó... Csak gyerekkorában fitymaszűkülete volt és így tudták megoldani.