Kezdőoldal » Szexualitás » Egyéb kérdések » Milyen sexuális vágyaitok...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Milyen sexuális vágyaitok vannak? Volt amit már megvalósitottál?

Figyelt kérdés
2009. márc. 8. 19:10
 1/9 anonim ***** válasza:
Kezdő vagyok, szal leginkább új pózok és helyszínek kipróbálása :) 23/l
2009. márc. 8. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
lehet hogy ez furán fog hangzani de én mindenképpen szerettem volna strandom a vízbe kipríbálni a vízesés alatt amikor csak ketten vagyunk és kipróbáltuk a párommal nagyon jó volt
2009. márc. 8. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Eddigi legnagyobb vágyam, hogy végre túlessek az első alkalmon :) Most már ilyen vágyaim vannak, mint szex az utcán éjszaka, szex vonatfülkében és egyebek :)
2009. márc. 8. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Nekem is nagy vágyam lenne vízesés alatt szeretkezni egyszer, de ki tudja megvalósítom-e. XD Majd ez még a jövő zenéje... :)
2009. márc. 8. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Peszgőfürdős-romantikus szeretkezés jelenleg, kis borral, gyertyafénnyel. Talán mert nincs barátom, és már sokmindent kipróbáltam.


Nagyon régi vágyak: Szexrabszolga (ha csak egy éjszakára is, de megvolt). Dunaparton (néhányszor megvolt). A suliban (nem próbáltam, de kiránduláson osztályprogramról ellógva igen). Hármasban két barátommal (egy lány és egy fiú, sajnos ez sem jött össze). Tapasztalt pasival lefeküdni (a rajtam tanult tapasztalatlan jobb volt).